//
کدخبر: ۱۰۸۱۴۹ //

«خیز اسراییل برای ممنوعیت تصویربرداری در اراضی اشغالی» به روایت شبکه پرس تی وی

«خیز اسراییل برای ممنوعیت تصویربرداری در اراضی اشغالی» مستندی ده دقیقه ای از تولیدات پرس تی وی است که این موضوع جنجالی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«خیز اسراییل برای ممنوعیت تصویربرداری در اراضی اشغالی» به روایت شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به نویسندگی و کارگردانی مهدی عرب به بررسی لایحه پیشنهادی حزب «اسرائیل خانه ما» درخصوص ممنوعیت عکاسی و فیلمبرداری از سربازان اسرائیلی می پردازد. بر اساس پیش نویس این قانون که به تازگی تصویب شده، هرگونه تصویربرداری و عکاسی از نیروهای ارتش اسرائیل اقدام علیه امنیت ملی این کشور محسوب شده و تا 10 سال زندان خواهد داشت.

این برنامه از مجموعه مستند «10 دقیقه» (minutes 10) است و محورهایی همچون «واکنش های صورت گرفته نسبت به این طرح»، «دلایل تصویب این قانون»، «تصویب این قانون به عنوان تاییدی بر غیردموکراتیک بودن رژیم اسرائیل» و تصویب این قانون از سوی اسراییل به منظور پنهان شدن از نگاه های مجامع بین المللی نسبت به جرایم خود را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.

مستند «10 دقیقه» یکشنبه 17 تیرماه ساعت 15:15 از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 21:15 ، چهارشنبه ساعت 03:15 ، پنجشنبه ساعت 09:15 ، جمعه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 17:15 روی آنتن می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان