//
کدخبر: ۱۰۸۱۳۵ //

"دِل"، دلیل همکاری دوباره رضا گلزار و ساره بیات

سریال دل با حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن جلوی دوربین می‌رود و قرارداد سایر بازیگران نیز در هفته آینده منعقد می‌شود.

 "دِل"، دلیل همکاری دوباره رضا گلزار و ساره بیات
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایرج محمدی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: این روزها تهیه کنندگی سریال "دل" را به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک و میثم کایدان برعهده دارم که در مرحله پیش تولید قرار دارد.

وی در همین راستا افزود: سریال "دل" با سرمایه گذاری صادق یاری برای شبکه نمایش خانگی تولید و از اول شهریورماه فیلمبرداری آن شروع می‌شود.

این تهیه کننده درباره بازیگران سریال "دل" اظهار کرد: سریال دل با حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن جلوی دوربین می‌رود و قرارداد سایر بازیگران نیز در هفته آینده منعقد می‌شود.

محمدی ادامه داد: تولید سریال دل ۸ ماه طول می‌کشد و فیلمبرداری در شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود اما هنوز شهرهای آن مشخص نشده است.

وی سریال "دل" را اثری متفاوت و پربازیگر دانست و بیان کرد: قطعا سریال "دل" با کارگردانی خوب منوچهر هادی، متن قوی بابک کایدان که ملودرامی اجتماعی است و بازیگرانی که در آن حضور دارند با استقبال بالای مخاطب روبرو خواهد شد.

محمدی با اشاره به اثر دیگرش "پاهای بی قرار" خاطرنشان کرد: روز یکشنبه فیلمبرداری "پاهای بی قرار" با لوکیشن دانشگاه صدا و سیما به پایان رسید که 4 روز آخر فیلمبرداری در این لوکیشن بود. در ادامه کار سریال برای پخش به سازمان ارائه می‌شود تا درباره زمان پخش آن تصمیم گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان