//
کدخبر: ۱۰۴۶۹۲ //
آی‌فیلم عربی محبوب مخاطبان در ماه رمضان

رضایتمندی بالای مخاطبان از برنامه های رمضانی آی فیلم

آی‌فیلم عربی یکی از چهار کانال شبکه آی‌فیلم است که به‌سبب اهمیت ماه رمضان در کشورهای عربی، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبان در نظر گرفت و با استقبال بی‌نظیری از سوی عرب‌زبانان مواجه شد. بر اساس نظرسنجی به‌عمل‌آمده در وبگاه آی‌فیلم درباره برنامه‌ها و سریال‌های ماه مبارک رمضان، 8/86 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی کانال عربی از جدول برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه اعلام رضایت کرده‌اند.

رضایتمندی بالای مخاطبان از برنامه های رمضانی آی فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مخاطبان زیادی از ۱۰ کشور عراق، عربستان، بحرین، مصر، یمن، امارات، لبنان، سوریه، اردن و کویت در این نظرسنجی مشارکت کرده و آی‌فیلم را تنها شبکه فیلم و سریال عربی دانسته‌اند که حرمت ماه رمضان را رعایت کرده است. در ادامه به چند پیام از سوی مخاطبان اشاره می‌شود.

بر این اساس، در پیامی از سوی یکی از مخاطبان مصری به نام خانم شیرین آمده: آنچه در شبکه‌های عربی در ماه رمضان دیدیم استفاده از کلمات زشت در دیالوگ‌ها و بی‌حجابی زنان و به‌کاربردن خشونت و نیز استفاده بیش‌ازحد از تبلیغات بازرگانی بود؛ اما شبکه آی‌فیلم برخلاف همه حرمت رمضان و اسلام را  حفظ کرد و به فرهنگ اصیل عربی احترام گذاشت.

از دیگر پیام‌هایی که در وبگاه کانال عربی این شبکه به چشم می‌خورد، می‌توان به نظر یکی از بینندگان اماراتی به نام آقای سیف اشاره کرد: بیشتر شبکه‌های عربی حرمت رمضان را رعایت نکردند؛ اما آنچه در آی‌فیلم مشاهده کردیم٬ بهترین برنامه‌ها بود که سزاوار پخش در رمضان بود.

همچنین فاطمه ابراهیم از کشور لبنان گفته: از شبکه آی‌فیلم تشکر می‌کنم که در سریال‌ها و برنامه‌های خود در ماه رمضان مکارم اخلاقی را ترویج کرد؛ خصوصاً دو سریال «زیر پای مادر» و «یوسف پیامبر» که ما دنبال کردیم.

یکی از بینندگان آی‌فیلم در کشور یمن به نام مراد عزیز نیز پیغام گذاشته: بدون شک آی‌فیلم ویژگی‌های ماه رمضان را مراعات کرد؛ برخلاف بسیاری از شبکه‌های عربی که رفتارهای غلط رسانه‌ای را که برگرفته از غرب است، دنبال کردند.

در کامنتی ازسوی خانم حیفا از عربستان آمده: من در ماه رمضان غیر از شبکه آی‌فیلم شبکه دیگری نگاه نکردم.

مخاطبی از اردن به نام روان الهاشمی نیز اظهار کرده که سریال‌هایی که امسال در شبکه‌های عربی پخش شد بدون هدف و بی‌محتوا بود؛ برخلاف آی‌فیلم که با پخش سریال‌هایی مثل «معمای شاه» و «یوسف پیامبر» و «زیر پای مادر» از همه بهتر بود.

همچنین از کشور سوریه، حیدره این پیام را برای آی‌فیلم ارسال کرده است: آی‌فیلم توانست با تدارک برنامه‌های ویژه و متنوع و منظم، رونق خاصی به حال‌وهوای رمضان اضافه کند.

در پیام‌های مخاطبان عراقی آی‌فیلم نیز به بازتاب این پیام از سوی خانم طوبی اکتفا می‌شود: سریال‌های ایرانی قوت خود را اثبات کرده و آی‌فیلم در میان شبکه‌های عربی پیشتاز است. برنامه‌هایی که آی‌فیلم پخش می‌کند، با جو خانواده کاملاً متناسب است و همه می‌توانند راحت بنشینند و برنامه‌های آن را تماشا کنند.

آی‌فیلم عربی با پخش هر روزه شش سریال شاخص ایرانی در طول ۲۴ ساعت و پخش‌ میان‌برنامه‌های جذاب، مخاطبان پروپاقرص بسیاری را در کشورهای عرب‌زبان دنیا جذب کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان