//
کدخبر: ۱۰۴۳۷۳ //

منتظر سریال تاریخی و پربازیگر "از یادها رفته" باشید

تهیه کننده "از یاد‌ها رفته" گفت: فاز اول "از یادها رفته" پس از اتمام به تلویزیون تحویل داده می‌شود تا پخش آن آغاز شود و چندماه پس از آن تولید فاز دوم را شروع می‌کنیم.

 منتظر سریال تاریخی و پربازیگر "از یادها رفته" باشید
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر تحویلیان تهیه کننده تلویزیون درباره آخرین مراحل تولید  سریال "از یادها رفته" گفت: 90 درصد از فیلمبرداری فاز اول سریال "از یادها رفته" انجام شده و تا یک ماه آینده این فاز به طور کامل به پایان می‌رسد.

وی در همین راستا افزود: فاز اول "از یادها رفته" پس از اتمام به تلویزیون تحویل داده می‌شود تا پخش آن آغاز شود و چندماه پس از آن تولید فاز دوم را شروع می‌کنیم.

این تهیه کننده درباره لوکیشن سریال "از یادها رفته" اظهار کرد: فیلمبرداری "از یادها رفته" در یک ساختمان در منطقه زرنان شهریار ادامه دارد و پس از این لوکیشن در لواسان، شهرک دفاع مقدس و چند لوکیشن دیگر فیلمبرداری خواهیم داشت.

تحویلیان ادامه داد: بازی سیما تیرانداز در سریال از یادها رفته به پایان رسیده و حسین یاری، میترا حجار، مهدی سلوکی، بیتا فرهی، هلیا امامی، لیلا بلوکات، رضا یزدانی، کامران تفتی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب، یوسف مرادیان و مهرداد فلاحتگر مقابل دوربین قرار گرفته اند.

وی درباره اضافه شدن بازیگر جدید در فاز دوم سریال "از یادها رفته" توضیح داد: قطعا برای فاز دوم سریال "از یادها رفته" از بازیگران جدید استفاده می‌کنیم اما باید در این باره بررسی کرده و به انتخاب درستی برسیم اما هنوز صحبت در این باره زود است.

تهیه کننده "دیوار شیشه‌‎ای" به مکان و لوکیشن‌های فیلمبرداری فاز دوم سریال "از یادها رفته" اشاره کرد و افزود: لوکیشن‌های فاز دوم بستگی به متن از یادها رفته‌ دارد و  تا کنون متن فاز دوم سریال به شکل کامل نوشته نشده است.

تحویلیان درباره تدوین سریال "از یادها رفته" نیز خاطرنشان کرد: تا کنون تدوین سریال "از یادها رفته" همزمان با فیلمبرداری فاز اول انجام شده است یعنی همچون فیلمبرداری 90 درصد از تدوین فاز اول نیز انجام شده است.

گفتنی است؛ تصویربرداری سریال "از یادها رفته" از مرداد ماه سال 96 آغاز شده و گروه سازنده تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ در لوکیشن های مختلف مشغول به کار هستند.

مجموعه تلویزیونی "از یادها رفته" در دو فاز به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

عوامل سریال "از یادها رفته" عبارتند از کارگردان: بهرام بهرامیان، نویسندگان: حامد افضلی، رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، صدابردار: محمد علی درگاهی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: مرتضی پیر هادی، مسئول لباس: غزل آلوسی، عکاس: پریدخت اصباح، متین تحویلیان، کارگردان پشت صحنه: هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر، تهیه کننده: اکبر تحویلیان، محصول شبکه پنج سیما.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان