//
کدخبر: ۱۰۱۸۳۱ //

پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران -مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸

همزمان با اولین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران - مراکش را در اینجا بخوانید.

 پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران -مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸
به گزارش فرتاک نیوز،

 همزمان با اولین بازی ایران در جام جهانی 2018 و رویارویی با تیم ملی مراکش، هنرمندان بسیاری از کشورمان در صفحات مجازی خود از تیم ملی کشورمان حمایت کردند و پشت بازیکنان تیم ملی ایرانایستادند، به همین منظور به سراغ برخی از بازیگران سینما و تلویزیون رفتیم و از آنها درباره پیش بینی بازی ایران - مراکش جویا شدیم.

غزالی: نتیجه بازی یک بر صفر به نفع ماست

عباس غزالی بازیگر مجموعه های تلویزیونی دراین‌باره گفت: فکر می‌کنم نتیجه بازی یک صفر به نفع ایران باشد، اگر مثل آرژانتین که در جام جهانی قبلی بازی کردیم، بازی کنیم از گروه خودمان صعود می کنیم. اما اگر مثل بازی ترکیه عمل کنیم نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: البته با شناختی که به عملکرد تیم ملی و سرمربی هوشمند خودمان داریم، ما می توانیم بازی و نتایج قابل قبولی داشته باشیم

گلچین: رسیدن به جام جهانی خودش ارزشمندتر است

مرجانه گلچین بازیگر مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» بیان کرد: حضور در جام جهانی باعث خوشحالی است، رسیدن به جایگاهی که چهار سال زحمت کشیدند، ارزشمند است، نمیتوانم نتیجه‌ای را برای بازی امروز بگویم و امیدوارم موفق باشند.

وی با بیان خاطره‌ای از بازی ایران و آمریکا، گفت: آن سال که ایران با آمریکا بازی داشت، دانشجو بودم و بعد از بازی شاهد شور و هیجان مردم در خیابان ها بودم. ترافیک عجیب و غریبی درخیابان ها درست شده بود، اما آن تنها ترافیکی بود که خسته نشدیم و از آن لذت بردیم.

پگاه: این بازی قابل پیش بینی نیست

حمید رضا پگاه بازیگر مجموعه های تلویزیونی گفت: ما بازی را می بریم، البته این بازی چون اولین بازی ایران در جام جهانی است، قابل پیش بینی نیست.

وی درباره خاطره خود از جام جهانی 78، در آرژانتین گفت: آن جام جهانی خیلی کوچک بودم و تنها چیزی که از آن دوران دارم صفحه سبز رنگی است که به اندازه کاغذ رنگی بود.

پاکدل: امیدوارم امشب با بُرد ایران همراه باشد

سمانه پاکدل بازیگر مجموعه های تلویزیونی درخصوص پیش بینی بازی امشب ایران - مراکش گفت: مراکش تیم قوی است، ما به تیم ملی خودمان ایمان داریم و  امیدارم امشب بازی ۲_ ا به نفع ایران تمام شود.

وی افزود: به عقیده من حضور ایران در جام جهانی برای ما مایه افتخار است، اگر بازی امشب را ببریم، بچه ها با روحیه خیلی خوبی در مقابل اسپانیا و پرتغال بازی خواهند کرد و اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان