//
کدخبر: ۷۷۰۰۸ //
از سوی پلیس مطرح شد؛

تاکید به برخورد با اخلالگران نظم عمومی/شهادت ۳مامور پلیس

علی رغم تاکید پلیس مبنی بر اینکه برنامه ای برای برخورد با دراویش ندارد، در پی حمله عوامل فریب خورده به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران سه تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند.

تاکید به برخورد با اخلالگران نظم عمومی/شهادت ۳مامور پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

کمتر از دو هفته پیش، نخستین اخبار درباره درگیری پلیس و دراویش گنابادی در منطقه پاسدار تهران منتشر شد. فردای آن روز، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید رئیس پلیس مسکو از پلیس فاتب در جمع خبرنگاران گفت: اخبار و اطلاعات مبنی بر دستگیری یا برخورد با دراویش کاملا دروغ است و رسانه های معاند به این مسائل دامن می زنند.

 

وی گفت: نه پلیس و نه دادستانی هیچ برنامه ای برای برخورد با دراویش در تهران نداشته و نخواهند داشت.

سردار رحیمی با اشاره به اخباری مبنی بر برخورد با دراویش گفت: این برخورد نیز ناشی از دروغ پراکنی رسانه های معاند بود و یکسری اقدامات هم از سوی برخی افراد که از رافت و رحمت پلیس سوءاستفاده کردند ، صورت گرفته بود.

وی در عین حال تاکید کرد: تاکید می کنیم همه باید قوانین و مقررات را در چارچوب نظام رعایت کنیم.

 

باب شهادت برای ماموران نیروی انتظامی همچنان باز است

چندی پیش نیز سردار حسین اشتری رئیس نیروی انتظامی کشور با بیان این مطلب که نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: از این تعداد بیش از  ۲ هزار شهید از پاسداران کمیته های انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: ناجا  تاکنون ۲۰ هزار جانبار و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام کرده است اما همچنان باب شهادت برای ماموران نیروی انتظامی که در حال نبرد با اشرار هستند، باز است.

 

عاملان حمله به کلانتری پاسداران فریب خوردگان بودند

با این حال علی رغم تلاش پلیس برای آرام سازی شرایط غروب امروز، گروهی با حمله به کلانتری ۱۰۲ پاسداران موجب شهادت سه تن از ماموران این کلانتری شدند.

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به این حادثه گفت: در آستانه شهادت بانوی مکرم دو عالم عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر در پاسداران تهران در عملی مذبوحانه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که در منطقه حاضر شده بودند به شهادت رساندند.

 

وی افزود: قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت این سه نیروی فداکار و از جان گذشته به محضر حضرت زهرای اطهر (س)، فرمانده معظم کل قوا و خانواده این شهدا، به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار می دهد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و ضد قانونی هر کس با هر هویتی برخورد می کند تا همه بدانند که کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید است نمی باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان