//
کدخبر: ۷۶۵۴۳ //

آغاز ثبت نام بدون آزمون دوره کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۶

ثبت نام متقاضیان پذیرش در دوره های بدون آزمون کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۹۶ از روز شنبه مورخ 11/28/96 آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 96/12/2 ادامه دارد.

آغاز ثبت نام بدون آزمون دوره کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۶
به گزارش فرتاک نیوز،

 ثبت نام در دوره های بدون آزمون کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه از 28 بهمن ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org  آغاز و تا 2 اسفندماه ادامه دارد.

 

روش پذیرش در دوره های بدون آزمون دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه سال 1396دانشگاه جامع علمی کاربردی در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط انجام می شود.

 

بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

 

متقاضیان ثبت نام در این دوره ها باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش ثبت‌نام کنند.

 

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، منحصراً با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ 200.000 (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام کنند.

 

همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار داده شده است.

 

گفتنی است دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به شرکت در پذیرش بهمن ماه سال 96 خواهند بود. چنانچه داوطلبی احتمال می‌دهد که تا پایان بهمن ماه سال جاری (1396) موفق به اخذ مدرک دیپلم نمی‌شود، موکداً توصیه می‌شود ثبت نام ننماید. بنابراین چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان بهمن ماه سال 1396 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی ایشان ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

 

همچنین به داوطلبان توصیه می شود به منظور افزایش احتمال قبولی، در هنگام انتخاب کد رشته های مورد علاقه، بیشتر از یک یا دو کد رشته محل را انتخاب نمایند.

 

داوطلبان باید پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (اینترنتی) از تمامی صفحات، پرینت تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان