//
کدخبر: ۴۵۶۱۶۳ //

رعایت این نکات به افزایش جاذبه جنسی شما کمک می‌کند

در گذشته تصور می‌شد که جذابیت‌های جنسی تنها جذابیت‌های زن برای مرد است و به زیبایی‌های جسمی و ظاهری ختم می‌شود، اما امروزه مشخص شده که عوامل شناختی و روانی در ایجاد لذت و ارضای نیاز جنسی تاثیر بسیار بیشتری دارد.

 رعایت این نکات به افزایش جاذبه جنسی شما کمک می‌کند

در مطالعه‌ای که سایت پزشکی سلامت منتشر کرده نشان می‌دهد که در دیدگاه‌های روانشناسی، نکاتی برای افزایش جذابیت جنسی وجود دارد که رعایت آن‌ها نه تنها بر ارتباط جنسی، بلکه در روابط عاطفی نیز تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. هرچند راه‌های افزایش جاذبه جنسی برای زوج‌ها متغیر است و هر زن و شوهری می‌توانند بسته به ویژگی‌های شخصیتی یا فانتزی‌های جنسی خود، این ارتباط را هیجان‌انگیزتر کنند.

هر شخصی ممکن است یک فانتزی جنسی در ذهن داشته باشد که او را در رسیدن به انزال هر چه بهتر کمک می‌کند. اما این بدین معنا نیست که در صورت مغایرت با علاقه ما، دیگر نمی‌توان رابطه خوبی داشت. البته نباید انتظار داشت که میزان لذت زن نسبت به مرد در رابطه جنسی به یک اندازه باشد و بایستی تفاوت‌های فردی را نیز در این زمینه لحاظ کرد.

در این مطالعه متخصصان متذکر شده‌اند که با رعایت این چند نکته تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را داشته باشید. مهم است که بدن خود را دوست داشته باشیم. تحقیقات ثابت کرده که اگر ما خودمان از چیزی لذت نبریم، هرگز نمی‌توانیم به دیگری نیز حس لذت را منتقل کنیم. متاسفانه برخی از خانم‌ها و آقایان به عقیده خودشان، بدن تحریک‌کننده‌ای ندارند. به همین دلیل به هنگام رابطه جنسی، بخاطر اعتماد بنفس یا عزت نفس پائین، نه تنها خودشان لذت نمی‌برند بلکه اجازه لذت بردن را از طرف مقابل هم می‌گیرند.

نکته مهم دوم رعایت بهداشت فردی است. صرفا داشتن بدن سالم مهم‌ترین عامل تحریک‌کننده زن یا مرد نیست. حتی اگر شما خوش‌اندام‌ترین فرد هم باشید، اگر بهداشت فردی را رعایت نکنید، هرگز طرف مقابلتان نمی‌تواند رابطه مناسبی با شما برقرار کند.

داشتن یک رفتار جنسی لذت بخش برای خانم و آقا تعریف متفاوتی دارد. این موارد باتوجه به طرف رابطه متغیر خواهد بود. اما به طور کلی پوشیدن برخی از لباس‌ها مثل دامن کوتاه یا لباس زیر ست قرمز یا مشکی برای زنان، می‌تواند برای آقا بسیار تحریک‌کننده و لذت‌بخش باشد.

نوع نگاه شما نیز یک رفتار جنسی لذت‌بخش را برای فرد مقابلتان ایجاد می‌کند. نگاه‌های بدون شرم و حیا، به همراه پیش‌نوازی قبل از رابطه در ایجاد اوقات لذت‌بخش بسیار کمک می‌کند. در حین سکس از ابراز عشق به همسر و تعریف‌های مداوم از بدن او در گوشش غافل نشوید. این مورد برای هر دو طرف رابطه جذاب است.

متاسفانه عدم اطلاع دقیق از برخی موارد همیشه برای زوجین مشکل‌ساز می‌شود. به عنوان مثال، برخی از خانم‌ها تصور می‌کنند که مردان برای سکس همیشه آماده هستند. در صورتی که به هیچ عنوان پیشینه علمی معتبری در این مورد وجود ندارد. البته گاهی آقایان نیز متاسفانه این دیدگاه را در مورد خانم‌ها دارند.

امتحان کردن پوزیشن‌ها و موقعیت‌های مختلف در برقراری رابطه جذابیت جنسی را دوچندان می‌کند. از جمله توصیه‌هایی که در مورد طراحی اتاق خواب وجود دارد، قرار دادن آینه دقیقا روبروی تختخواب می‌باشد. اگر بتوان آینه‌ها را در اطراف تختخواب قرار داد، تجربه سکس را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.

آرایش مورد علاقه همسر از راه‌های افزایش جذابیت جنسی برای زوج‌هاست. همچنین رعایت نکاتی مثل انتخاب رنگ گرم در طراحی اتاق خواب به این مسئله کمک شایانی می‌کند.

پس از ارضا شدن به هیچ عنوان پارتنر خود را رها نکنید. این فرهنگ اشتباه این پیام را به طرف مقابل مخابره می‌کند که تو تنها یک ابزار برای لذت بردن من بودی و پس از آن دیگر نیازی به تو ندارم.

رعایت این چند نکته بسیار ساده، جذابیت جنسی را برای هر دو طرف بیشتر کرده و تجربه رابطه‌ای سرشار از هیجان و لذت را به هر دو طرف رابطه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان