//
کدخبر: ۴۳۷۹۲۱ //
طالع بینی

طالع بینی | متولدین این ۴ ماه سرخوشن و نمنیشه باهاشون درد و دل کرد

وقتی رقص کیهانی ستارگان را طی می کنیم، اغلب با آزمایش ها و مصیبت های غیرمنتظره ای مواجه می شویم. این آخر هفته، برخی از نشانه‌های زودیاک ممکن است خود را در پرتگاه درد و رنج بیابند و در تنش بین سرنوشت و شرایط کنونی خود به دام افتاده باشند.

طالع بینی | متولدین این 4 ماه سرخوشن و نمنیشه باهاشون درد و دل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی رقص کیهانی ستارگان را طی می کنیم، اغلب با آزمایش‌ها و مصیبت‌های غیرمنتظره‌ای مواجه می شویم. این آخر هفته، برخی از نشانه‌های زودیاک ممکن است خود را در پرتگاه درد و رنج بیابند و در تنش بین سرنوشت و شرایط کنونی خود به دام افتاده باشند.

آیا شما جزو چهار علامت زودیاک هستید که از آشفتگی عاطفی که ممکن است درست در زیر سطح وجود داشته باشد غافل هستید؟

بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم که زندگی بررسی نشده، طبق حکمت سقراط، ارزش زیستن ندارد.

آیا آماده‌ای که با سایه‌های قلب خود مقابله کنی و در برابر ناملایمات با استقامت برخیزی؟ النور روزولت یک بار گفت: شما با هر تجربه ای که در آن واقعاً متوقف می شوید و ترس را در چهره خود می بینید، قدرت، شجاعت و اعتماد به نفس به دست می آورید.

بیایید به ستارگان بپردازیم تا چالش و درد دلی را که ممکن است در این آخر هفته برای برخی از ما وجود داشته باشد درک کنیم.

1. سرطان ( تیرماه)

سرطان عزیز، این آخر هفته ممکن است شما را در آب های احساسی سپری کند که ترجیح می دهید از آنها اجتناب کنید. شما یک پرورش دهنده طبیعی هستید و اغلب احساسات دیگران را بر احساسات خود ترجیح می دهید. اما اکنون، کائنات از شما می خواهد تا با عمیق ترین ترس ها و ناامنی های خود مقابله کنید. این ممکن است باعث ایجاد ناراحتی شود، اما به یاد داشته باشید، تنها راه حل این است. همانطور که مایا آنجلو بزرگ فقید گفت، شما ممکن است تمام اتفاقاتی را که برای شما رخ می دهد کنترل نکنید، اما می توانید تصمیم بگیرید که توسط آنها کم نشوید. این زمان را برای بهبود و رشد اختصاص دهید.

2. ترازو(مهرماه)

ترازو، توانایی طبیعی شما برای هماهنگی ممکن است این آخر هفته مورد آزمایش قرار گیرد. ممکن است بین خواسته های قلبی خود و انتظارات دیگران سرگردان باشید. این عمل متعادل کننده می تواند باعث شود شما احساس خستگی و آسیب پذیری کنید، اما ناامید نشوید. به خرد اپرا وینفری بپردازید که زمانی گفته بود، چیزی که بیشتر از همه از آن می ترسید قدرتی ندارد. ترس شما از آن چیزی است که قدرت دارد. شجاعت نشان دهید و در موضع خود بایستید. شما با برداشت دیگری از شما تعریف نمی شوید.

3. عقرب (آبان ماه)

عقرب عزیز، با طبیعت شدید و پرشور شما، آشفتگی عاطفی در حال ظهور ممکن است بزرگتر شود. یک رابطه ممکن است در زمین های صخره ای باشد یا شاید ناامنی های عاطفی شما ظاهر شود. اشکالی ندارد که احساس آسیب پذیری کنید، اشکالی ندارد که درد را در آغوش بگیرید. سخنان کوکو شانل را به خاطر بسپارید، روزهای سخت میل غریزی به اصالت را برمی انگیزد. اصالت احساسات خود را به خودتان اجازه دهید. آنها سعی می کنند شما را به سمت حقیقتی بزرگتر در مورد خودتان راهنمایی کنند.

4. ماهی ها ( اسفندماه)

ماهی ها، نشانه ای است که بسیار عمیقاً با قلمرو عاطفی مرتبط است، ممکن است این آخر هفته برای شما چالش برانگیز باشد. ممکن است احساس کنید تحت تأثیر احساساتی هستید که نمی توانید کاملاً بیان کنید. ضرب المثل کارل یونگ را به خاطر بیاورید، من آن چیزی نیستم که برای من اتفاق افتاده است، من همان چیزی هستم که انتخاب می کنم تبدیل شوم. انتخاب کنید که از این تحول عاطفی رشد کنید. به یاد داشته باشید، اگر به دنبال کمک هستید، اشکالی ندارد. تو تنها نیستی.

در حالی که این آخر هفته در کیهان شخصی خود حرکت می کنیم، به یاد داشته باشید که ستارگان به عنوان یک راهنما عمل می کنند، نه یک نقشه راه قطعی. این تحول عاطفی بخش مهمی از سفر شما به سمت تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود است. چالش را در آغوش بگیرید، از آن درس بگیرید و بالاتر بروید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که حتی اگر نگاهی به تأثیرات کیهانی داشته باشیم، اراده آزاد ما در راس آن است. ما می توانیم انتخاب کنیم که چگونه به انرژی های اطرافمان پاسخ دهیم. این فال برای سرگرمی و روشنگری است، نه به عنوان جایگزینی برای مسئولیت شخصی. مثل همیشه، ستاره ها تمایل دارند، آنها مجبور نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان