//
کدخبر: ۴۳۳۹۰۳ //

امیر تتلو و خانه وحشت؛ پلیس ترکیه وارد ماجرا شد!/ در خانه «امیر تتلو» چه می‌گذرد؟

در پی انتشار ویدیوها و گزارش‌ها در مورد آزار و اذیت دختران جوان و نوجوانی در خانه «امیر تتلو» خواننده ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، پلیس ترکیه تحقیقات خود را آغاز کرد

 امیر تتلو و خانه وحشت؛ پلیس ترکیه وارد ماجرا شد!/ در خانه «امیر تتلو» چه می‌گذرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های داخلی ایران به نقل از خبرگزاری «ایهلاس» ترکیه، در گزارشی که امروز (پنج‌شنبه - ۲ آذر) منتشر شده نوشته‌اند: «پلیس ترکیه در پی انتشار ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی و گزارش هایی که از فعالان حقوق زنان دریافت کرده، تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی « امیر تتلو » خواننده ایرانی آغاز کرده است.»

پلیس ترکیه اعلام کرد تا نتیجه قطعی از تحقیقات، امکان دسترسی رسانه‌ها به این پرونده محدود خواهد بود.

 در خانه «امیر تتلو» چه می‌گذرد؟

در این گزارش آمده است که در این ویدئوها و بسیاری دیگر از ویدئوهای خبرساز ادعا شده که دختران جوان و نوجوانی در خانه این خواننده ایرانی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. 

بیشتر نیز «سحر قریشی»، بازیگر ایرانی با انتشار ویدئوهایی، این جریان را تایید و افشا کرده بود؛ در هفته‌های اخیر سحر قریشی در پست‌هایی که در صفحه یوتیوب و اینستاگرام خود منتشر کرد مدعی شده بود که تتلو زندگی او و دختران زیادی را تباه کرده و خواننده پرحاشیه را متهم به آزار دختران و کتک‌کاری و اجبار کرده بود.

همچنین برخی اطرافیان پیشین تتلو با انتشار ویدئوهای مشابه، به این موج دامن زدند. علاوه بر این، برخی ویدئوها به صورت علنی از سوی نزدیکان این خواننده منتشر شده که شبهات را بیشتر کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان