//
کدخبر: ۴۲۵۱۹۳ //

جزئیات پذیرش دستیاری تخصصی دندانپزشکی دانشگاه شاهد اعلام شد

دانشگاه شاهد ضمن اعلام جزئیات ثبت‌نام دستیاری تخصصی دندانپزشکی تاکید کرد؛ کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شاهد از روز شنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۲ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.


جزئیات پذیرش دستیاری تخصصی دندانپزشکی دانشگاه شاهد اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پذیرفته‌شدگان دوره دستیاری تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شاهد باید ابتدا به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، بر این اساس دریافت و تکمیل فرم‌ها و تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، بارگذاری فرم‌ها و مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت‌نام دانشگاه https://eduportal.shahed.ac.ir و دریافت شماره دانشجویی، مراجعه به صفحه اطلاع‌رسانی دانشکده برای آگاهی از واحدهای درسی و برنامه‌ریزی دانشکده و انتخاب واحد و اخذ دروس در سامانه آموزشی دانشگاه با استفاده از شماره دانشجویی دریافتی بعد از هماهنگی با دانشکده و مدیر گروه از مراحل این ثبت نام است.

پذیرفته‌شدگانی که با استفاده از مقررات رتبه‌های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و … مجاز به شرکت در آزمون بوده‌اند، باید حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه جاری فارغ‌التحصیل شده باشند.

پذیرفته‌شدگان مشمول (مخصوص برادران) باید به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام کنند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تائید یا عدم تائید درخواست اقدام می‌کند که در صورت عدم تائید، پذیرفته شده باید حداکثر ظرف مدت یک روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام کند. 

دانشجویان نیم‌سال آخر که تا تاریخ ۳۱ شهریور فارغ‌التحصیل می‌شوند، موظف هستند به جای برگه معافیت، تعهدنامه پیوست را تکمیل و در سامانه آموزشی دانشگاه (بهستان) بارگذاری کنند. این دسته از دانشجویان باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر نسبت به ارائه درخواست در سامانه «سخا» نظام وظیفه و اخذ برگه معافیت تحصیلی اقدام کنند و آن را به کارشناس مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی تحویل دهند، در غیر این صورت عواقب بر عهده دانشجو خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان واحد دولتی لازم است فرم تعهد محضری فوق را با سند تنظیم شده در دفترخانه‌های اسناد رسمی مطابقت داده تا مغایرتی وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر این صورت مسؤولیت آن به عهده شخص پذیرفته شده است.

 فرم تعهد محضری باید به ضمانت دو نفر کارمند رسمی یا پیمانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان قرارداد کار معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی برسد.

دانشجویان بعد از تکمیل کارنامه سلامت جسم باید فرم خروجی حاوی کد رهگیری را ذخیره و متعاقبا در سامانه ثبت‌نام بارگذاری کنند.

دانشجویان باید بعد از تکمیل فرم الکترونیکی کارنامه سلامت و انجام آزمایشات ذکر شده در صفحه ۴ فرم کارنامه سلامت جسم؛ با در دست داشتن فرم خروجی کارنامه سلامت که دارای کد رهگیری است و نتایج آزمایش‌ها در روز تعیین شده به مرکز بهداشت و درمان این دانشگاه واقع در محل درمانگاه مراجعه کنند (تاریخ دقیق مراجعه متعاقبا اعلام خواهد شد).

پذیرفته‌شدگان باید بعد از ثبت‌نام الکترونیکی، اصل دانشنامه مقطع قبل و فرم تعهد محضری خود را به همراه 6 قطعه عکس جدید تمام رخ ۴×۳ در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۹ مهر به صورت حضوری به رئیس اداره پذیرش و دانش‌آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی تحویل دهند.

بعد از ثبت نام اولیه و تائید مدارک پذیرفته‌شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته‌شدگان صادر و بعد از تحویل مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام حضوری به دانشجویان تحویل داده خواهد شد.

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان فوق به صورت الکترونیکی و غیر حضوری است. کلیه پذیرفته‌شدگان باید از تا فردا دوشنبه، ۱۰ مهر از طریق سامانه https://eduportal.shahed.ac.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم‌های مربوط اقدام کنند. بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم‌های مربوط برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

تمام پذیرفته‌شدگان موظفند پس از ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشی بهستان (بعد از هماهنگی با استاد راهنما یا مدیر گروه) نسبت به انتخاب واحد و اخذ دروس نیمسال تا روز دوشنبه، ۱۰ مهر اقدام کنند.

انتخاب واحد در سامانه آموزشی دانشگاه شاهد تنها در صورت بارگذاری کامل مدارک ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و تائید مدارک توسط کارشناس دانشگاه امکان‌پذیر است. لذا پذیرفته‌شدگان باید در بارگذاری مدارک ثبت‌نام خود به صورت کامل در سامانه ثبت نام دقت لازم را انجام دهند.

تاریخ شروع کلاس‌ها برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شاهد از روز شنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۲ بوده و شرکت در کلاس‌ها نیز به صورت حضوری خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان