//
کدخبر: ۴۲۳۵۹۵ //
لیلا اوتادی | عکس لیلا اوتادی | لیلا اوتادی و همسرش

خواستگاری از لیلا اوتادی وسط برنامه زنده! | لیلا اوتادی عصبانی شد

ویدئوی خواستگاری از لیلا اوتادی در فضای مجازی پربیننده شده است.

خواستگاری از لیلا اوتادی وسط برنامه زنده! | لیلا اوتادی عصبانی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

لیلا اوتادی بازیگر 40 ساله سینما است که همواره حواشی مختلفی پیرامون او وجود داشته است. شایعات مربوط به ازدواج لیلا اوتادی و همینطور عکس ها و جنجال دستمزد و شعرخوانی این بازیگر بخشی از حواشی در این سالها بوده است. لیلا اوتادی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و حدود دو و نیم میلیون نفر صفحه اینستاگرام او را دنبال می کنند. لیلا اوتادی از بازیگران خوش پوش سینما است و پوشش و استایل همواره مورد توجه علاقه مندان مد قرار می گیرد. تازه ترین خبر درباره لیلا اوتادی را در ادامه بخوانید

لیلا اوتادی سوژه فضای مجازی شد

لیلا اوتادی این روزها با برنامه چیدمانه مهمان خانه‌های مردم است. این برنامه که اجرای آن را لیلا اوتادی به عهده دارد در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

نکته جالب در مورد این برنامه این است که لیلا اوتادی اجازه داده با او شوخی شود. یکی از اتفاقات جالب برنامه، خواستگار سمج لیلا اوتادی است که هر بار در شرایطی متفاوت از راه می‌رسد و خانم اوتادی را خواستگاری می‌کند.

ویدئویی از قسمت دوم این برنامه ببینید.

لیلا اوتادی، بازیگر ۴۰ ساله ایرانی که به تازگی به عنوان مجری مسابقه «چیدمانه» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، در جدیدترین تصاویرش با مانتوی جالبی دیده شده و جلب توجه کرده‌است.

آیتم اصلی استایل جدید لیلا اوتادی، مانتوی لیمویی‌رنگی است که طرح دکمه و کمربند با رنگ مشکی بر پارچه آن نقش بسته‌است. شلوار، کفش و شال مشکی استایل این بازیگر را کامل کرده‌اند.

x71as4Psmtys

 

 

rVMAG0E59p5N

 

AcBlmRKA6M1z

 

لیلا اوتادی در باشگاه بدنسازی

در سال‌های اخیر بسیاری از بازیگران مرد و زن سینمای ایران سراغ بدنسازی رفته‌اند. آنها برای اینکه خود را برای نقش‌های مختلف آماده کنند سعی می‌کنند بدنشان را آماده نگه دارند.

لیلا اوتادی یکی از تازه‌ترین بازیگرانی است که ورزش کردن را آغاز کرده است. تصویری از این بازیگر در کنار مربی‌اش در باشگاه بدنسازی منتشر و بسیار پربازدید شده است.

بازیگران زن و مربیان بدنسازشان

لیلا اوتادی بر سر مزار استاد شجریان

لیلا اوتادی بازیگر مشهور سینما که به تازگی در سریال نیوکمپ ایفای نقش کرده است تصویری از خود بر سر مزار محمدرضا شجریان منتشر کرد.

مزار استاد شجریان در نزدیکی آرامگاه فردوسی و آرامگاه اخوان ثالث در توس مشهد قرار دارد.

لیلا اوتادی با رفتن به سر مزار این آوازخوان بزرگ، به او ادای احترام کرده است.

 

8f589da1-b5f5-44ee-a946-da751090c4ae

عروسی لیلا اوتادی؟!

لیلا اوتادی عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد به جرگه متأهلین پیوسته است.

البته طرفدارانش از این موضوع مطمئن نبودند تا این‌که برخی هنرمندان از جمله شراره رخام برای اوتادی کامنت گذاشتند و این موضوع را به او تبریک گفتند. رخام نوشت: مبارک باشه فرشته زیبا، با آرزوی بهترینهای دنیا برای تو یه عالم خوشبختی.  

با این وجود هنوز برخی شک دارند و نوشته اند که این احتمال گریم و لباس یک فیلم یا سریال است.

 

2018-05-19+09

عکس زیبای لیلا اوتادی و یک گاف باورنکردنی

هنرمندی با اسم و رسم لیلا اوتادی که دنبال‌کنندگان میلیونی در اینستاگرام دارد، فرصت اشتباه کردن ندارد. یک غلط املایی فاحش، عکس و جمله زیبای لیلا اوتادی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

لیلا اوتادی عکسی از خود را با جملات قصاری درباره رفاقت را به اشتراک گذاشت.

در این تصویر لیلا اوتادی شکل درست «رفاقت یه انرژی ماندگاره» را به شکل غلط «رفاقت یه انرژیه ماندگاره» نوشته است!

 

leilaotadi59-vaghtesobh

واکنش لیلا اوتادی به منتقدین شعرش

لیلا اوتادی با انتشار متن یکی از اشعارش در اینستاگرام، به انتقادها نسبت به محتوای این اثر واکنش نشان داد.

این بازیگر با انتشار تصویری از صفحه دفتر شعرش نوشت: «دوستان عزیزی که میخوان بدون علم در زمینه شعر نظر بدن لطفا یاد بگیرن حداقل از رو درست بخونن که سبب خنده مارو فراهم نکنن. برای عزیزانی که متوجه نشدن و دایرکت درخواست دادن توضیح میدم که مضمون شعر (زیریک سقف)توصیف زورگویی واقتدار بیش از حد یکی از طرفین و یکی نبودن زوج‌های جامعه مون هست که در نهایت سردی و طلاق عاطفی و زندگی اجباری رو به همراه داره...امیدوارم درست خونده و فهمیده بشه ولذت ببرید.»

در هفته‌های گذشته و پس از انتشار اولین خبرها از چاپ کتاب این بازیگر، انتقادات فراوانی درباره ورود بازیگران به عرصه‌های غیرتخصصی صورت گرفت که بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی داشت.

 

5257432

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان