//
کدخبر: ۴۰۹۷۳۶ //

بخشودگی اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از بخشودگی اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

بخشودگی اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: در اجرای ابلاغیه معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا مورخه 1402/07/01 خود را جهت اعزام به خدمت معرفی نمایند مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: این بخشودگی صرفا اضافه خدمت 90 و 180 روزه را شامل شده وسایر تبعات غیبت برای استفاده از انواع معافیت های تحصیلی و کفالت پابرجا می باشد.

سرهنگ همتی ادامه داد: .به منظور ایجاد وحدت رویه، شفاف سازی، هماهنگی و سهولت در اجرای مصوبه فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) موارد ضروری به شرح ذیل ابلاغ می گردد:  

1- اضافه خدمت سنواتی کلیه کارکنان وظیفه که تا 1402/04/01 با 90 یا 180 روز اضافه خدمت به خدمت اعزام شده و در حال انجام خدمت سربازی هستند مورد بخشش قرار گرفته است.

2- اضافه خدمت سنواتی مشمولانی که دارای برگ اعزام به خدمت پایه 1402/05/01 به بعد هستند در صورت اعزام به خدمت مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

3- اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ 1402/07/01 از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی(پلیس+10)در خواست اعزام به خدمت خودرا ثبت نمایند پس از اعزام به خدمت مورد بخشودگی قرار خواهند گرفت.

4- مشمولان غایبی که تا مورخه 1402/07/01 درخواست معافیت پزشکی منجر به اعزام به خدمت ثبت نمایند در صورت اعزام به خدمت خدمت آنها مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.

5- مشمولان غایبی که تا مورخه 1402/07/01 متقاضی ثبت درخواست اعزام بوده اگر با تشخیص پزشک معاین اول به حوزه پزشکی معرفی شوند چنانچه در فرآیند رسیدگی در شوراهای پزشکی و مراکز معاینات تخصصی مرتکب عدم حضور نشده باشند می توانند از بخشودگی اضافه خدمت بهره مند گردند.

6- مشمولان غایبی که درخواست معافیت کفالت وموارد خاص ثبت نموده به دلیل عدم احراز شرایط، در وضعیت عدم معافیت قرار گرفته چنانچه تا تاریخ 1402/07/01 درخواست اعزام ثبت نمایند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.

7-کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی که در حین خدمت مرتکب فرار از خدمت شده چنانچه تا مورخه 1402/07/01 به یگان خدمتی خود را معرفی نمایند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت بهره مند خواهند شد.

8- کارکنان برکنار شده نیروهای مسلح که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورتی که تا مورخه 1402/07/01 درخواست اعزام ثبت نمایند از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.

9- کارکنان برکنار شده متعهد خدمت دستگاه های دولتی که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورت ثبت درخواست اعزام به خدمت تا مورخه 1402/07/01 از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.

10- نخبگان نیروهای مسلح و استعدادهای درخشان که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند چنانچه تا مورخه 1402/07/01 درخواست اعزام ثبت نمایند از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان