//
کدخبر: ۴۰۴۸۰۹ //

میخواد جدا بشه ولی من نمی‌خوام!/ تو رو خدا یکی کمکم کنه از این شرایط خلاص بشم!

عشقم دوستم نداره و میخواد جدا بشه ولی من طاقت دوری او را ندارم.

میخواد جدا بشه ولی من نمی‌خوام!/ تو رو خدا یکی کمکم کنه از این شرایط خلاص بشم!
به گزارش فرتاک نیوز،

شرایط بسیار بدی گیر افتاده ام، از یک طرف دیوانه وار دوستش دارم و تحت هیچ شرایط دوست ندارم از من جدا بشه، از طرفی دیگه او تمایلی به ادامه رابطه با من نداره و این داره دیونم میکنه و نمیدونم تکلیفم چیه.

چیکار کنم؟ (۱)

شاید براتون اتفاق افتاده باشه که شریک عاطفی‌تون میگه که باید رابطه‌تون تموم بشه اما شما هنوز دوستش دارین و نمیخواین به دلایلی رابطه‌تونو تموم کنین. در این موقعیت، شما حاضرین هر کاری انجام بدین تا رابطه‌تون حفظ بشه، این مرحله خیلی حساس و مهمه. باید بهش نشون بدین که میخواین تغییر کنین.

چیکار کنم (۲)

درسته که در هر مشکلی دو طرف رابطه مقصرن و نه فقط یکی از اونها اما هدف ما اینه که شما بهش نشون بدین که اون رفتارها و حرف‌هایی که از طرف شما بوده و باعث خراب شدن رابطه‌تون شده رو میخواین عوض کنین و متاسفین بابت رفتارها و حرف‌های اشتباه‌تون.

التماس نکنین

گریه و زاری و التماس در این وضعیت، هیچ فایده و تاثیر مثبتی نداره و نه تنها رابطه‌تونو نجات نمیده، بلکه اونو از شما زده میکنه. خودتونو ضعیف و آسیب‌پذیر نشون ندین. به جای اون، خودتونو برای ایجاد تغییرات آماده کنین.

خاطره‌ها رو یادآوری نکنین

شریک عاطفی‌تونو مجبور نکنین به عکس‌های قدیمی‌تون نگاه کنه. یادآوری خاطرات خوب و هیجان‌انگیز، هیچ کمکی به شما نمیکنه. نقاط قوت رابطه‌تونو بهش یادآوری نکنین چون وضعیت شما خیلی پیچیده‌تر از اونیه که بخواین با کارهای جزئی و ساده، مشکلاتو حل کنین.

به اطرافیان‌تون نگین

به خانواده، دوستان و آشنایان‌تون درباره‌ی از هم پاشیدن رابطه‌تون نگین. اونها نمیتونن نظر شریک عاطفی‌تونو تغییر بدن. با اطلاع دادن به دیگران، حتی ممکنه وضعیت بدتر هم بشه چون احتمالا شریک عاطفی‌تون بدش میاد که به همه درباره‌ی خصوصی‌ترین اتفاقات و تصمیمات زندگی‌تون بگین.

احساساتی نشین

براش کلی هدیه، گل، لباس و… نخرین یا با حرف‌های عاشقانه سعی نکنین احساساتشو برانگیخته کنین. نمیتونین با کارهای رمانتیک و عاشقانه اونو گول بزنین. به جای این کارها، به فکر تغییر دادن رفتارهای اشتباه‌تون باشین. برای اینکه اصول درست بازگرداندن عشق‌تون رو یاد بگیرین، به دایرکت پیام بدین تا در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج شرکت کنین.

بهترین خودتون باشین

زانوی غم بغل نگیرین. اینطوری ضعف‌تونو نشونش میدین. به زندگی عادی‌تون سعی کنین ادامه بدین و از این شرایط برای بهتر کردن شخصیت‌تون استفاده کنین. اینطوری ممکنه از تصمیمیش منصرف بشه و برگرده.

بهش فرصت بدین

عجله نکنین تا زودتر از تصمیمش منصرف بشه. یکم بهش فرصت بدین تا بتونه بیشتر به مسائل و مشکلات رابطه‌تون فکر کنه. بهش فرصت بدین تا بتونه بهترین تصمیم رو بگیره. عجله و پافشاری شما برای برگشتنش، بی فایده است و حتی اونو عصبانی و مصمم‌تر هم میکنه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان