//
کدخبر: ۴۰۴۲۹۱ //

قبل از بخشیدن کسی که بهتون خیانت کرده به این سوالات جواب بدهید

اگر شریک زندگیتون بهتون خیانت کرده و میخواهید او را ببخشید اول به این سوالات پاسخ بدهید.

قبل از بخشیدن کسی که بهتون خیانت کرده به این سوالات جواب بدهید
به گزارش فرتاک نیوز،

قبل از بخشیدن خیانت شریک زندگی یا عشقتون باید اول یک سری سوالات را برای خود طراحی و به آنها پاسخ بدهید و اگر توانستید آن سوالات را جواب بدهید آنگاه مشخص می شود آمادگی بخشش واقعی این خیانت را دارید و اگر دیدید که نمی‌وانید به این سوالات پاسخ بدهید، پس بخشش خیانت همسر یا دوست فقط ظاهری است  و در آینده باز هم با مشکل مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

دلایل خیانت زنان؛ از رابطه جنسی ناکافی تا انتقام از اشتباهات مردان!

همسرم با دختر جوان همسایه رابطه پنهانی داشت/ می‌خواهم تلافی کنم!

تاثیر خیانت بر روی همسر وفادار و همسرگناهکار چیست؟

قتل هولناک مرد جوان در سناریوی خیانت زنش / پسر عمو عشق قدیمی بود

 

 

آیا واقعا میتونین ببخشینش؟

گفتن اینکه شما اون شخص رو بخشیدین خیلی ساده هست اما در واقعیت بخشش خیلی  سخت‌تر از این حرف‌هاست! خیلی‌ها میگن شریک عاطفی‌شونو بخشیدن اما نمیتونن مثل قبل رابطه رو خوب ادامه بدن، مدام در مورد خیانت اون شخص کابوس میبینن، هنوز هم بهش شک دارن و…. اینها نشون میده که هنوز از صمیم قلب نبخشیدن. البته فرایند بخشش خیانت نیاز به کمک حرفه‌ای و تخصصی داره. توصیه می‌کنیم در این زمینه از مشاوران همیار عشق کمک بگیرین.

از خیانتش پشیمونه و معذرت‌خواهی کرده؟

اگه قبلا سابقه خیانت‌های متعدد نداشته و حالا عذرخواهی میکنه، پشیمونه و میخواد جبران کنه، شاید ارزشش رو داشته باشه که ببخشینش و رابطه رو ادامه بدین، اما اگه طوری رفتار میکنه که انگار اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده یا میگه که به خاطر کمبودهای شماست که خیانت کرده و یا اصلا معذرت‌خواهی نمیکنه و انکار میکنه، در این صورت ممکنه بخشیدن کار اشتباهی باشه.

آیا قبلا به شما یا دیگران خیانت کرده؟

اگه قبلا هم سابقه خیانت به شما یا شریک عاطفی قبلی‌اش رو داشته، باید خیلی بیشتر فکر کنین که دوباره ببخشینش یا نه، چون کسی که سابقه خیانت‌های متعدد داره، احتمال داره که دوباره این کار رو انجام بده.

از این به بعد میتونین بهش اعتماد کنین؟

اعتماد کردن بعد از خیانت خیلی سخته و خیلی از افراد نمیتونن اونطور که باید، به طرف مقابل مثل قبل اعتماد کنن. مدام نگران و گوش به زنگ هستن که نکنه دوباره داره خیانت میکنه! اگه میتونین بهش اعتماد کنین، اشکالی نداره اگه ببخشینش و رابطه رو ادامه بدین.

چقدر آسیب دیدین؟

مسلما وقتی عشق‌تون به شما خیانت کنه، اعتماد به نفس‌تون کم میشه و روح و روان‌تون خیلی آسیب میبینه. اگه بخواین با وجود این آسیب‌ها رابطه رو ادامه بدین یا رابطه دیگه‌ای رو در آینده شروع کنین، به احتمال زیاد دچار مشکل میشین. لازمه بررسی کنین که با این آسیب‌هایی که بهتون وارد شده، بازم میخواین رابطه رو ادامه بدین یا نه؟

آیا ارزشش رو داره؟

احساسات رو کنار بذارین و منطقی فکر کنین که آیا اون شخص و رابطه‌تون واقعا ارزش بخشیدن و ادامه دادن رو داره؟ آیا میشه بعد از این اتفاق تلخ، یه رابطه بهتر رو ساخت؟ چقدر احتمال داره که دیگه خیانت نکنه؟ به همه این موارد به صورت منطقی فکر کنین و تصمیم بگیرین که آیا واقعا ارزش ادامه دادن رو داره یا نه؟

بیشتر بخوانید:

شرط عجیب مهسا برای طلاق از شوهرش همه رو شوکه کرد

همسرم به من خیانت کرده است| با خیانت زنم چطور برخورد کنم؟

دوستی با زن متاهل بیچاره‌ام کرد/ من کردم شما نکنید!+جزئیات

عاشق دوست همسرم شدم و زندگیم نابود شده!

 

همسرم با برادرم به من خیانت کرده است. چه کار کنم؟

بعد از خیانتش کات کردیم، اما میخوام برگرده. چیکار کنم؟

اگه بعد از خیانتش رابطه رو تموم کردین اما هنوز دوستش دارین و مطمئنین که اگه برگرده، میشه رابطه‌تونو از نو شروع کنین و بهش یه فرصت دیگه بدین، توصیه می‌کنیم اول یک جلسه مشاوره غیرحضوری با مشاوران همیار عشق داشته باشین و بعد با صلاحدید مشاور، میتونین برای بازگرداندن اون شخص با توجه به برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدتی که مشاور بهتون میده، تلاش کنین.

کات کردیم. میخوام فراموشش کنم

بعد از جدایی، طبیعیه که مدتی حال‌تون بد باشه، اما لازمه که یک سری راهکارهایی رو انجام بدین تا بتونین از دوران سوگواری بعد از جدایی، راحت‌تر عبور کنین و بتونین آسیب‌هایی که در رابطه دیدین رو جبران کنین تا حال‌تون خوب بشه. توصیه می‌کنیم در دوره زندگی پیروزمندانه پس از جدایی شرکت کنین.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان