//
کدخبر: ۴۰۲۶۵۷ //

خیانت مردان به همسرانشان| ۲۰ راه جلوگیری از خیانت مردان را بدانید!

در این مقاله روش ها و ترفندهایی را بیان میکنیم که با بکار گرفتن آن در زندگی مشترک میتوانید شوهرتان را کاملا پایبند خانواده و رابطه اش کنید، به طوری که هرگز فکر خیانت هم به ذهنش خطور نکند!

خیانت مردان به همسرانشان| 20 راه جلوگیری از خیانت مردان را بدانید!
به گزارش فرتاک نیوز،

خیانت و بی وفایی یک مرد به همسرش به هیچ وجه قابل توجیه نیست. اما نمیتوان انکار کرد که اگر زنی مهارت همسرداری را به خوبی بلد باشد، میتواند تا حد زیادی از اینکه شوهرش جذب زن دیگری شود جلوگیری کند و به این وسیله از خیانت او پیشگیری نماید. در این مقاله روش‌ها و ترفندهایی را بیان میکنیم که با بکار گرفتن آن در زندگی مشترک میتوانید شوهرتان را کاملا پایبند خانواده و رابطه اش کنید، به طوری که هرگز فکر خیانت هم به ذهنش خطور نکند!

توصیه ها و ترفندهایی برای پیشگیری از خیانت شوهر

برای اینکه از خیانت شوهرتان جلوگیری کنید، روش های زیر را در زندگی مشترک در پیش بگیرید:

به شوهرتان بگویید که به او اعتماد دارید

دوست دارید سریع‌ترین راه را برای وفادار نگه داشتن شوهرتان پیدا کنید؟ به همسرتان بگویید که به او اعتماد دارید و این ابراز اعتماد را در موقعیت‌های مناسب تکرار کنید. به این ترتیب اولاً به او القاء می‌کنید که ارزش اعتماد کردن را دارد. دوماً اگر فرصت خیانت کردن را پیدا کند، احتمالاً به شما وفادار می‌ماند، چون نمی‌خواهد که با خیانت کردن به شما دچار احساس شرم و گناه شود.

رابطه تان را در اولویت قرار دهید

اکثر مردانی که مرتکب خیانت میشوند، از جانب زنانشان خیانت دیدهاند، هرچند خیانت زن به مرد معمولاً جنسی نیست و در بستر روابط اجتماعی به صورت عاطفی رخ میدهد. این رابطهی نامناسب زمانی شکل میگیرد که زن چیز دیگری، مانند شغل، فرزندان، یک خویشاوند بیمار یا امور خیریه را مقدم بر زندگی زناشویی خود میداند و به این ترتیب بین او و شوهرش فاصله میافتد و جایگاه شوهر از صدر اولویتها تنزل میکند.

اگر میخواهید مانع از خیانت همسرتان شوید، باید رابطه تان را در اولویت قرار بدهید، شوهرتان همان فردی است که قرار است تا پایان عمر در کنارش به خوبی و خوشی زندگی کنید. تمام چیزهای دیگر به مرور زمان رنگ میبازد، اما زندگی مشترکتان همچنان پابرجا میماند، البته به شرطی که مراقبش باشید.

از نق زدن و سرزنش کردن دست بردارید

درست است که مردها گاهی شلخته میشوند، جورابهای کثیفشان را هر جا که دستشان برسد، پرت میکنند یا دیر به خانه می آیند و یادشان میرود که خرید کنند. به محض این که شوهرتان وارد خانه میشود، به او پرخاش میکنید که: “چرا ساعت ناهاری به من زنگ نزدی؟ همش منتظر بودم، زنگ بزنی و بیشتر از ده بار بهت پیام زدم. کجا بودی؟ دیگه منو دوست نداری؟ چرا با من این کارو میکنی؟”

نیم ساعت بعد دوباره شکایت کردن را شروع میکنید. این بار سرش را با غرغرهایتان میبرید که اگر فردا ساعت استراحتش به شما زنگ نزند، یعنی این که شما را دوست ندارد. شوهر خسته تان بعد از شنیدن سرزنش های اولتان به اندازهی کافی بدخلق شده است و دیگر اصلاً حوصله ی شنیدن گله و شکایت ندارد.

اگر میخواهید شوهرتان را حفظ کنید، سخت نگیرید. چنانچه عاشق همسرتان هستید، به او فرصت بدهید. او یک مرد عاقل و بالغ است و اگر وقتش را داشته باشد، حتماً به شما زنگ میزند. غر زدن مانند آبی است که روی شعلهی عشق و محبت بین زن و شوهر ریخته میشود و باعث میشود که همسرتان برای رسیدن به آرامش و راحتی به آغوش زنان دیگر پناه ببرد.

نشان دهید قدر او را میدانید

بسیاری از دخترها وقتی نیمه‌ی گمشده‌شان را پیدا می‌کنند و با او پیمان زناشویی می‌بندند، دچار احساس کاذب امنیت می‌شوند. روز از پی روز می‌گذرد و ما یادمان می‌رود که بابت این خوشبختی شکرگزار خداوند و قدردان مردی باشیم که این آرامش را در سایه‌اش پیدا کرده‌ایم. هم زنان و هم مردان دچار این روزمرگی و بی‌تفاوتی می‌شوند. همین امروز تغییر مثبتی را در رابطه‌تان ایجاد کنید و به مرد زندگی‌تان نشان دهید که قدر تمام کارهایی را که برایتان کرده است، می‌دانید.

گاهی اوقات به او اجازه بدهید که با خودش خلوت کند

ازدواج کردن به معنای از دست دادن آزادی نیست. برخی مردان مرتکب خیانت میشوند، چون حس میکنند که حلقهی ازدواج یوغی شده که دور گردنشان افتاده و دارد آنها را خفه میکند. بنابراین دست به خیانت میزنند تا دوباره طعم آزادی را بچشند. پس هر از گاهی به شوهرتان اجازه بدهید که با خودش خلوت کند. از بیرون رفتن شوهرتان با دوستانش و تفریحات مردانه ی او استقبال کنید، تا احساس نکند که در دام افتاده است و هوای فرار به سرش نزند.

بیش از اندازه کنترلگری نکنید

بعضی از ما وقتی وارد رابطه ای میشویم، بدون این که خودمان متوجه باشیم سعی میکنیم که طرف مقابل را کنترل کنیم؛ البته نیتمان خیر است و فکر میکنیم که صلاح عشقمان را میخواهیم. این خودرای بودن باعث شکلگیری عادتهای مخربی مانند شکایت کردن، سرزنش کردن، انتقاد کردن، غر زدن، تهدید کردن، تنبیه کردن و تطمیع کردن یا پاداش دادن میشود که رابطه را به نابودی میکشاند.

وقتی زنی چنین عادتهای ناخوشایندی داشته باشد، مردش ترغیب میشود تا هر چه بیشتر از خانه و زن سلطه گرش دور شود، شاید قدری آرامش پیدا کند. این فراری بودن از خانه زمینه را برای خیانت فراهم میکند. پس تا جایی که میتوانید از این رفتارها اجتناب کنید، هرچند این رفتارها در ذات زنان ریشه دارد.

ظاهر زیبا و آراسته داشته باشید

بسیاری از بانوان فکر میکنند که بعد از ازدواج و تصاحب قلب یک مرد دیگر نیازی نیست به خودشان برسند. پس دیگر آرایش نمیکنند، مراقب وزنشان نیستند و حتی بهداشت را رعایت نمیکنند. این بی توجهی سریعترین راه برای از دست دادن شوهر است که در عین حال به سلامت خودتان نیز آسیب میزند.

آنقدر شلخته و بدلباس نباشید که شوهرتان جذب زیبایی زنان دیگر بشود. مطمئن باشید قبل از این که به فکر شیک و آراسته شدن و عوض کردن لباسهای کهنه تان بیفتید، همسر دلزدهتان خیانتش را شروع کرده است.

ظاهر آراسته ای داشته باشید و خودتان را بعد از زایمان رها نکنید. اگر وزنتان زیاد شده است، هنوز هم میتوانید لباس های سایز بزرگ زیبایی را در بازار پیدا کنید. چون دیگر اندامتان مانند باربی نیست، دلیل نمیشود که همیشه بدترین و کهنه ترین لباس ها را بپوشید.

برای او دلبری کنید

یکی از مهمترین نکاتی که افراد بعد از ازدواج کردن یا نامزدی طولانی مدت فراموش میکنند، دلبری کردن برای یکدیگر است. تا به حال زوجهای حال به هم زنی را دیده اید که دیوانه وار عاشق هم هستند و ابراز عشقهای علنیشان حد و حساب ندارد؟ این کبوترهای عاشق دائماً برای هم ناز میکنند و با این دلبری ها عشقشان را مانند روز اول شعله ور نگه میدارند. شما و همسرتان هم باید همینطور باشید. به شوهرتان بفهمانید و به او نشان دهید که هنوز عاشقش هستید. مطمئن شوید که همسرتان هرگز دلیل عاشق شدنش را فراموش نکند، در عین حال مراقب باشید که این دلبری هایتان برای او عادی نشود.

رابطه زناشویی رضایت بخشی داشته باشید

وقتی پای رابطه ی زناشویی به میان میآید، مراقب باشید که کسل کننده نشوید. رابطه ی جنسی دقیقاً همان حلقه ی آخری است که وقتی همه چیز در حال از هم پاشیدن است، شما را کنار هم نگه میدارد. اطلاعات خود را در زمینه ی روابط زناشویی بالا ببرید و اطمینان حاصل کنید که همسرتان رابطه را از سر اجبار و بی میلی انجام نمی دهد. زبان عشق شریک زندگیتان را یاد بگیرید و با او به این زبان صحبت کنید. تشخیص بدهید که چه کارهایی شوهرتان را راضی و خوشحال میکند و نهایت تلاشتان را برای برآورده کردن انتظاراتش به کار ببندید. توقعات خودتان از رابطه ی زناشویی را نیز به همسرتان بگویید. مطمئن باشید که او هم از راضی نگه داشتن شما خوشحال میشود. رابطه ی زناشویی رضایتبخش زندگی مشترک را شاد و عاشقانه نگه میدارد و از خیانت جلوگیری میکند.

گاهی شما برای رابطه جنسی پیش قدم شوید

رابطه ی زناشویی منظم برای سلامتی و پایداری رابطه لازم است، همسرانی که هفته ها یا حتی ماهها به هم نزدیک نمیشوند، مرتکب اشتباه مرگباری میشوند. مردها وقتی خسته هستند، معمولاً کمی بداخلاق میشوند، بنابراین ممکن است وقتی فرصت مناسبی برای نزدیکی پیش میآید، شانس زیادی در روش مستقیم نداشته باشید.

منتظر نمانید همیشه مرد برای برقراری رابطه زناشویی پیش قدم شود. اگر گاهی زن برای رابطه جنسی پیش قدم شود میتواند برای مرد جذابیت زیادی ایجاد کند و تمایل خود را نیز به او نشان دهد. این امر موجب میشود او به سمت خیانت و بی وقایی نرود.

در رابطه زناشویی تنوع ایجاد کنید

اگر هر روز یک کار را انجام دهید و به ویژه در اتاق خواب به یک روش عمل کنید، زندگی کسل کننده میشود. اکثر مردان به دلیل نابود شدن عشق نیست که دست به خیانت میزنند. بی وفایی مردان از تمایل آنها برای تنوع بخشیدن به زندگی جنسی نشأت میگیرد. اگر واقعاً میخواهید توجه شوهرتان فقط معطوف به شما باشد و از خیانتش پیشگیری کنید، خلاقیت را در زندگی زناشوییتان فراموش نکنید. فرصت امتحان کردن چیزهای جدید را در اختیار همسرتان بگذارید. اگر شما این کار را نکنید، زن دیگری تنوع را به زندگی مردتان برمیگرداند. البته منظورمان این نیست که زیاده روی کنید و به فعالیتهای جنسی ناسالم روی بیاورید، اما باید در کنار مردی که دوستش دارید از تجربه ی کارهای جدید لذت ببرید.

حداقل یکبار در هفته قرار عاشقانه داشته باشید

اکثر همسران میتوانند حداقل یک شب را در هفته برای کنار هم بودن خالی کنند. لازم نیست که با تمام فرزندانتان یک شام خانوادگی صرف کنید. فقط زمانی را برای یک شام دونفره در نظر بگیرید و برای آن اولویت قائل شوید؛ در این قرار دونفره کنار هم غذا بخورید، به آرامش برسید و با هم حرف بزنید. این قرارهای عاشقانه شوهرتان را همچنان علاقمند نگه میدارد و از خیانت کردن او جلوگیری میکند.

در طول روز با او در ارتباط باشید

زن و شوهر، هر دو باید برای زنده نگه داشتن رابطه شان تلاش کنند. ارتباط موثر و مداوم رمز حفظ یک رابطه ی سالم است. نگذارید که جو بین شما و همسرتان مسموم شود. باید چنان شناختی از رابطه تان داشته باشید که کوچکترین تغییر را در روابطتان، قبل از آن که یک گلوله ی برفی کوچک تبدیل به بهمنی ویرانگر شود، تشخیص دهید. برای این کار لازم است که هر روز با شوهرتان دربارهی روزی که گذرانده است، صحبت کنید.

در طول روز پیامهای عاشقانه برایش بفرستید یا با او تماس بگیرید و بپرسید که حالش چطور است و روزش چطور بوده است. البته مراقب باشید که زیادهروی نکنید و مزاحم کارش نشوید، فقط هر از گاه به او زنگ بزنید تا متوجه شود که به فکرش هستید. هنر گوش کردن را فراموش نکنید. گوش شنوا داشتن در رابطه ی زناشویی بسیار مهم است. جان کلام آن که ارتباط مداوم شاهرگ حیاتی زنده نگه داشتن زندگی زناشویی است.

تعامل و ارتباط صمیمانه ای داشته باشید

ارتباط مداوم برای داشتن یک رابطه ی پایدار و قوی ضروری است. اکثر خیانتها پیآمد نبود ارتباط کافی بین زن و شوهر است. نیازهایتان را صادقانه با همسرتان در میان بگذارید. به خاطر داشته باشید که شوهرتان نمیتواند ذهنتان را بخواند، بنابراین اگر فکر میکنید که او به حرف هایتان گوش نمیکند، موضوع را با صراحت با او در میان بگذارید. با شریک زندگیتان دربارهی رویاها، انتظارات و آینده ی دلخواهتان حرف بزنید.

اختلاف نظرها را به درستی حل و فصل کنید

اگر از کاری که شوهرتان انجام داده، ناراحت شدهاید، هنگامیکه با هم گفتگو میکنید، شخص را از عمل منفک کنید. با ملایمت به شوهرتان بگویید که میدانید مرد خوبی است و عمداً مرتکب این اشتباه نشده است، اما کارش باعث شده احساساتتان جریحه دار شود.

اجازه ندهید تنش های حل نشده ای در رابطه تان باقی بماند. مهارت درست برای تعامل مناسب با همسر را بیاموزید و با حل مشکلات و اختلاف نظرها، به سازگاری برسید. از قهر کردن طولانی و دعواهای مکرر در رابطه پرهیز کنید، چرا که باعث میشود شوهرتان نسبت به شما سرد شود و او را از شما دور میکند.

اشتباهات او را ببخشید

همسرتان هر اشتباهی هم که انجام داده باشد، هنوز عشق زندگیتان است، پس به او سخت نگیرید و خطاهایش را ببخشید. نقش فعالی در زندگی مشترکتان داشته باشید و زمینه را برای رشدی مداوم و منطقی آماده کنید. این کار بسیار مهم است و اگر از آن غفلت کنید، همسرتان زن دیگری را پیدا میکند تا بتواند در کنارش رشد کند. بدون این که خودتان را ببازید، از تغییر استقبال کنید. باید برای پیشرفت کردن تلاش کنید و این تمایل برای پیشرفت باید به خصلت ذاتیتان تبدیل شود.

اگر یکی از زوجین حس کند که دیگری مانع پیشرفتش میشود، نوعی خلأ ایجاد میشود. به این ترتیب مقدمات خیانت آماده میشود و زن دیگری جایتان را میگیرد که همسرتان را بیشتر درک میکند.

هرگز برای تنبیه طرف مقابل او را از رابطه جنسی محروم نکنید

به عنوان یک بانوی جذاب و دلفریب نباید همسرتان را از رابطه ی جنسی محروم کنید. به خاطر داشته باشید که یک مرد گرسنه حتی غذایی را که اشتها آور نیست، هم میخورد. با دست خودتان همسرتان را به طرف خیانت سوق ندهید. اختلاف نظرهایتان را با گفتگو حل کنید، شوهرتان را از روی عصبانیت از حق طبیعیاش محروم نکنید، در غیر این صورت باید با خیانت همسرتان کنار بیایید.

به خاطر بسپارید که رابطه ی جنسی به اندازهی غذا برای مردان مهم است. با لوندی کردن و تحریک نیازهای جنسی همسرتان کاری کنید که مطمئن شود بهتر از شما در دنیا وجود ندارد.

بهترین دوستش باشید

دوست بودن نخستین گام برای برای شکلگیری یک رابطه ی سالم و جلوگیری از خیانت است. وقتی با همسرتان دوست باشید، میتوانید به راحتی دربارهی موضوعات مختلف با هم صحبت کنید. بسیاری از خیانتها یا رابطه های عاشقانه با دوستی شروع میشود. دوستی رمز موفقیت در زندگی زناشویی است، چون کمک فراوانی به حفظ مرد و جلوگیری از خیانت میکند.

اگر میخواهید بدانید که برای جلوگیری از خیانت شوهرتان باید چکار کنید، لازم است که او و نیازهایش را درک کنید. این شناخت زمانبر است، اما وقتی به آن برسید، میتوانید با ذهنی آرامتر از زندگی مشترکتان لذت ببرید.

او را غافلگیر کنید

افتادن در دام روزمرگی و یکنواخت شدن زندگی مشترک مشکلی است که اکثر ما به آن دچار میشویم. هر دو نفر صبح زود از خواب بیدار میشوید، سر کار میروید، بعد از یک روز خسته کننده به خانه برمیگردید و وقتتان را جلوی تلویزیون به بطالت میگذرانید. این روند که هر روز هم اتفاق میافتد، به شدت کسل کننده است. اگر متوجه شدید که رابطه تان کسالتبار شده است، وقتش رسیده که به زندگیتان شور و نشاط بدهید.

اگر شوهرتان دیرتر از شما از سر کار به خانه برمیگردد، برایش یک شام مفصل تدارک ببینید و همانطور که پیراهن زیبایی به تن دارید، شام را برایش سرو کنید. او را غافلگیر کنید و به وجد بیاورید تا همیشه عاشقتان بماند. مردی که به زندگیاش علاقه دارد و مشتاقانه منتظر غافلگیری های همسرش است، حتی فکر خیانت هم به سرش نمیزند.

عواقب خیانت را برای همسرتان توضیح دهید

از همان ابتدا به شوهرتان بفهمانید که خیانت را تحمل نمیکنید. هر دو انسانهای عاقل و بالغی هستید و از او انتظار دارید که اگر دلش را به زن دیگری باخت، آنقدر جرات داشته باشد که اول از شما جدا شود و بعد رابطهی جدیدی را شروع کند. به شوهرتان بگویید که اگر بخواهد از شما جدا شود و با زن دیگری زندگی کند، قلبتان میشکند، اما اگر واقعاً دیگر علاقهای به شما ندارد، ترجیح میدهید که موضوع را صادقانه به شما بگوید.

اگر خیانت کردن به نظرتان غیرقابل بخشش است و نمیتوانید با آن کنار بیایید، باید در این باره با همسرتان صحبت کنید. به همسرتان اخطار بدهید که اگر به شما خیانت کند، نمیتواند نزد شما برگردد، چون بعد از این اشتباه دیگر نمیتوانید به او اعتماد کنید. اگر او به عقایدتان احترام نمیگذارد و میخواهد یک زندگی بیبند و بار داشته باشد، رهایش کنید تا زنی را پیدا کند که مانند خودش به ارزشها بیتوجه باشد. در هر حال شما نمیتوانید شریک زندگیتان را با زن دیگری تقسیم کنید و با هوو کنار بیایید.

اگر میخواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان همواره به شما پایبند میماند، خیانت نمیکند و هرگز به سمت زن دیگری نمیرود، به او بگویید که اعتمادی زیادی نسبت به او دارید، رابطه تان را در اولویت قرار دهید و نشان دهید قدر او را میدانید. از نق زدن و سرزنش کردن دست بردارید، کنترلگری نکنید و اجازه دهید زمانی را به دلخواه خودش بگذراند.

برای پیشگیری از خیانت شوهر همواره ظاهر زیبا و آراسته داشته باشید، حداقل یکبار در هفته قرار عاشقانه داشته باشید، برای او دلبری کنید و رابطه زناشویی رضایت بخشی داشته باشید. گاهی نیز شما برای رابطه جنسی پیش قدم شوید و تنوع ایجاد کنید.

اگر میخواهید شوهرتان هرگز به شما خیانت نکند بهترین دوستش باشید و برای او هیجان و تنوع ایجاد کنید. سعی کنید به طور کلی تعامل و ارتباط صمیمانه ای داشته باشید، اختلاف نظرها را به درستی حل و فصل کنید، تا حد امکان اشتباهات او را ببخشید و هرگز برای تنبیه او را از رابطه جنسی محروم نکنید. در نهایت برای جلوگیری از خیانت او صراحتا بگویید که بی وفایی برای شما قابل پذیرش نیست و برای او و زندگی مشترکتان عواقب منفی زیادی در پی خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان