//
کدخبر: ۳۹۸۷۰۶ //

قابل توجه خانم‌ها ؛ مردها به این زن‌ها بیشتر علاقه دارند/ این ۵ کار رو انجام بده تا عشقت و ابدی کنی!

در مطالعاتی که اخیرا انجام شده، از گروهی از مردان خواسته شد تا در پرسشنامه ای مشخص کنند که به غیر از صمیمیت فیزیکی زیاد، چه چیزی از زنان می خواهند .

قابل توجه خانم‌ها ؛ مردها به این زن‌ها بیشتر علاقه دارند/ این 5 کار رو انجام بده تا عشقت و ابدی کنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

در مطالعاتی که اخیرا انجام شده، از گروهی از مردان خواسته شد تا در پرسشنامه ای مشخص کنند که به غیر از صمیمیت فیزیکی زیاد، چه چیزی از زنان می خواهند .

۱. به آنها این اجازه را بدهند که از نظر فیزیکی صمیمی نباشند

مردان عاشق صمیمی بودن از نظر فیزیکی هستند، اما دوست دارند که اعتماد به نفس داشته باشند. در حالی که برای زنان، ابراز عشق و در آغوش گرفتن، مسئله چندان مهمی به نظر نمی رسد. اما انجام آن خصوصا در ملاعام، برای بسیاری از مردان، به این دلیل که هویت آنها به جنسیت آنها گره خورده است، مشکل است.

۲. کاری کنید که احساس کنند موظف به انجام هر کاری که شما می‌خواهید نیستند

مردها برای توصیف این رفتار از کلمه ( خزش ماموریت) استفاده کردند. خزش ، به تغییری اشاره دارد که به مرور زمان اتفاق می افتد و در آن مرد موظف است هر کاری را که زنش می خواهد انجام دهد. مردان دوست دارند با دوستانشان هم بیرون بروند، آنها نمی خواهند مجبور شوند که حرف شما را گوش دهند. لطفا آنها را مجبور به انجام کاری نکنید. رابطه را به گونه ای مدیریت کنید که هر دوی شما از وضعیت پیش رفته راضی باشید. دو روز در ماه به مرد خود فرصت دهید تا هر کاری را که می خواهد انجام دهد .

۳. به او یادآوری کنید که او خاص است

به این فکر کنید که اگر در پایان روز همسرتان برایتان گل بیاورد و یا یک شب برنامه ریزی کند تا با هم بیرون بروید یا به شما بگوید که زیبا هستید. خیلی شگفت انگیز است، درست است؟ پس همین کار را برای همسرتان انجام دهید. کاری را برنامه ریزی کنید که او می خواهد با شما انجام دهد. همه چیز را زیبا کنید و به او بگویید که چقدر خاص و زیباست.

مردها به این زن‌ها بیشتر علاقه دارند

۴. قبل از واکنش منفی فکر کنید

وقتی عصبانی می شوید، قبل از انجام هر کاری یک یا دو دقیقه فکر کنید تا پشیمان نشوید. این منطقی و فوق العاده دشوار است! سعی کنید قبل از واکنش مکث کنید، به حرفی که می خواهید بزنید فکر کنید و سعی کنید به روشی سازنده، قابل درک و محترمانه پاسخ دهید.

۵. احساس راحتی کنید

مردان از فرورفتگی‌های بدن شما، چروک‌ها و یا نواقص بدن شما خوششان می‌آید و برایشان مهم نیست که شما چه فکری در مورد خودتان می‌کنید، آنها شما را جذاب می بینند. همه انسان ها از داشتن یک رابطه سالم لذت می برند. زنان، معمولاً می دانند که چه می خواهند و مردان آنها تمام تلاش خودشان را می کنند تا آن چیزها را برای همسرانشان فراهم کنند. پس بهتر است شما هم به عنوان یک همسر برای داشتن یک رابطه سالم تلاش کنید و همین کارها را برای مردتان انجام دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان