//
کدخبر: ۳۹۶۸۴۰ //

با خیانت همسرم نمی‌توانم کنار بیایم| در رابطه زناشویی هیچ کم نگذاشتم اما باز خیانت کرد| چکار کنم؟

علل خیانت همسر بسیار متنوع هستند اما اغلب بر مشکلات درونی شخص، نیازهای جنسی، عدم رضایت از رابطه و فقدان احساس ارزشیابی بازمی‌گردد.

با خیانت همسرم نمی‌توانم کنار بیایم| در رابطه زناشویی هیچ کم نگذاشتم اما باز خیانت کرد| چکار کنم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

زنی 25 ساله هستم و دو سال قبل در حالی که 23 ساله بودم و تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بدوم به یکی از خواستگارانم پاسخ مثبت دادم و با هزار امید و آرزو به خانه بخت رفتم .

بیشتر بخوانید:

همسرم با خواهرم رابطه داره،دوستم را هم صیغه کرده!

به همسرت شک داری؟ راه های امتحان کردن همسر رو بیا بهت بگم!

در شش ماه اول مشکل خاصی وجود نداشت اما رفته رفته احساس کردم که او از من دوری میکند چرا که او در رابطه جنسی بسیار داغ بود و مدام درخواست رابطه داشت و از هر فرصتی برای رابطه جنسی استفاده میکرد ولی یواش یواش این درخواستها کم شد.

البته من هم برایش کم نمیذاشتم ولی احساس کردم که او خسته شده و یا دیگه به حد کافی رابطه با من دارد که اینقدر تشنه نباشد اما این سرابی بیش نبود چرا که بعد از مدتی خیانت او را به چشم دیدم و از آن روز تا حالا افسرده شده ام و نمی دانم باید با این رفتار چگونه برخورد کنم لطفا در این مینه راهنمایم کنید.

خیانت

در برخورد با خیانت همسر چگونه رفتار کنیم؟

باور دارم که خیانت همسر، یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین مسائلی است که ممکن است در زندگی شخصی شما پیش بیاید. بهترین راه حل برای مواجهه با این مسئله، صحبت کردن با همسرتان است.

نخستین قدم این است که با او صحبت کنید و دلیل خیانت را بپرسید. باید تلاش کنید که به طور آرام و با احترام با او صحبت کنید و برخوردهای عصبانی و خشمگین خود را کنترل کنید. در این صحبت، می‌توانید احساسات و نگرانی‌های خود را به او بیان کنید و با او در مورد آینده رابطه‌تان صحبت کنید.

در صورتی که همسرتان پوزش و اطلاع دادن از خیانت خود را تأیید کند، می‌توانید به همراه او به یک توافق برسید که چگونه می‌توانید این مشکل را حل کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید با همسرتان به یک مشاور خانواده مراجعه کنید یا به دنبال راه‌حل‌های دیگر برای تقویت رابطه‌تان باشید.

اما در صورتی که همسرتان همچنان دروغ می‌گوید یا تلاشی برای اصلاح رفتار خود ندارد، شاید لازم باشد تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ازدواج خود را ادامه دهید یا خیر. این تصمیم بسیار سخت است و بهترین راه برای تصمیم‌گیری درست، مراجعه به یک مشاور خانواده یا روانشناس است. این افراد می‌توانند با شما صحبت کنند و به شما کمک کنند که تصمیم مناسبی بگیرید که می‌تواند به شما و همسرتان کمک کند به طور خوبی از این مشکل پیش بروید

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان