//
کدخبر: ۳۹۲۱۶۲ //

چکار کنیم شوهرمان برایمان کادو بخرد؟ترفندهای زنانه ولی عاشقانه را بدانید

هدیه دادن یکی از روش های ابراز علاقه بین زوجین است . اگر با مردی وارد رابطه شده اید که اهل کادو گرفتن نیست میتوانید با ترفندهایی به او یاد بدهید که با مناسبت و بی مناسبت برایتان هدیه های مختلفی بگیرد و خوشحالتان کند.

چکار کنیم شوهرمان برایمان کادو بخرد؟ترفندهای زنانه ولی عاشقانه را بدانید

گرفتن کادو از شوهر یکی از خوشحال کننده‌ترین اتفاقات زندگی یک زن است ، صرف نظر از قیمت کادو ، ارزش معنوی کادو حس بسیار خوبی به یک زن میدهد. کادو خریدن شوهر برای همسرش با مناسبت یا بی مناسبت برای یک زن به این معنی است که شوهرش زمانی که دور از اوست، باز هم به فکر او و خوشحال کردن اوست ، انرژی مثبتی که این احساس به یک زن منتقل می کند باعث بهبود کیفیت ازدواجتان خواهد شد.

برخی خانم‌ها تنها راه ابراز علاقه را هدیه گرفتن می‌دانند و اگر شریک عاطفیشان برایشان کادو نخرد حس میکنند که به اندازه کافی آن ها را دوست ندارد و متاسفانه تاثیر منفی روی رابطه شان می گذارد. تمام خانم ها از شریک عاطفیشان توقع دارد که اگر بی مناسبت هدیه نمی گیرد حداقل برای مناسبت های خاص به فکر باشد و برایشان کادو بخرد.

آیا مردی که برایتان هدیه نمی خرد دوستتان ندارد؟

ابراز محبت برای افراد مختلف ، روشهای متفاوتی دارد ، به عبارتی زبان عشق افراد مختلف میتواند متفاوت باشد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که شریک عاطفی شما چه زبان عشقی دارد. شاید زبان عشق شما هدیه دادن باشد ولی زبان عشق شوهرتان رفتار عملی باشد به همین دلیل است که به فکر کادو خریدن برای شما نیست. انواع زبان عشق بین زوجین عبارتند از :

هدیه گرفتن از همسر

ابراز عشق کلامی : به نظر برخی از افرد ابراز عشق باید کلامی باشد بنابراین محبتشان را با حرفهای عاشقانه و لقب های زیبا ابراز می کنند.

ابراز عشق با وقت گذاشتن برای هم : از نظر برخی از افراد ابراز عشق به معنی وقت گذاشتن برای یکدیگر است و سعی میکنند اوقات با کیفیتی را با شریک عاطفیشان سپری کنند و برای ملاقات با شریک عاطفیشان برنامه ریزی دارند و کنار او بودن را به معنی ابراز عشق می دانند.

ابراز عشق با هدیه دادن : از نظر برخی از افراد که اغلب زنان هم در این گروه قرار می گیرند ، هدیه دادن به معنی دوست داشتن و به فکر بودن و ابراز عشق است و اگر کسی برایشان هدیه نخرد فکر میکنند آنها را دوست ندارد.

ابراز عشق با همکاری : برخی از افراد به جای ابراز عشق کلامی ترجیح میدهد از کمک کردن و انجام دادن وظایف شریک عاطفی و برداشتن باری از دوش او علاقه شان را نشان دهند. از نظر این افراد خدمت رسانی به یکدیگر نشان دهنده عشق و محبت است و همین توقع را از طرف مقابل دارند.

ابراز علاقه با تماس فیزیکی : این افراد برای نشان دادن علاقه خود از لمس فیزیکی استفاده میکنند مثلا لمس شانه ، گرفتن دست ، در آغوش گرفتن ، بوسیدن ، نوازش کردن و غیره ، از نظر چنین افرادی علاقمندی به معنی تماس فیزیکی داشتن است.

چرا شوهرم برایم هدیه نمی خرد؟

برخی از مردان زبان عشقشان کادو دادن نیست و بیشتر با کمک کردن ، تماس فیزیکی یا حرفهای عاشقانه علاقمندی خودشان را به شما نشان میدهند. اغلب مردان زبان عشقشان عملی است و سعی می کنند با کمک کردن به شما علاقه شان را نشان دهند. از نظر این مردان همین که مخارج خانه را تامین می کنند یا وسایل خانه را تعمیر میکنند یعنی به شما علاقمند هستند و انتظار دارند شما علاقه شان را درک کنید و قدرشناس زمانی باشید که صرف تامین مایحتاج زندگی میکنند.

مردانی که اهل هدیه خریدن نیستند معمولا در چند دسته کلی قرار می گیرند:

1- مردان خسیس که ترجیح میدهند پولشان را پس انداز کنند به جای این که خرج هدیه دادن نمایند.

2 - مردانی که هدیه خریدن را قرتی بازی می‌دانند و اهل این کارها نیستند و به کادو دادن یا سورپرایز کردن اهمیت نمی دهند.

3 - مردانی که از توقع شما بی خبرند و نمیدانند که انتظار هدیه گرفتن از او را دارید.

4 - مردی که به اندازه کافی دوستتان ندارد به همین دلیل ترجیح میدهد تا حد ممکن کمتر برایتان خرج کند.

5 - مردی که در اطرافیانش هدیه خریدن را ندیده است و نمیداند که هدیه دادن نوعی ابراز علاقه محسوب می شود.

6 - مردهایی که قبلا برایتان هدیه خریده اند ولی با واکنش خوبی از جانب شما مواجه نشده اند .

7 - مردهایی که وسع مالیشان نمی رسد.

ترفند هدیه گرفتن از همسر

چکار کنم شوهرم برایم کادو بخرد؟

برای هر دسته از مردانی که اهل هدیه خریدن نیستند باید ترفندهای مخصوص به خودشان را استفاده کنید تا کم کم و به مرور زمان به کادو خریدن و هدیه دادن به شما عادت کنند.

نکته مهم این است که هر چه زودتر دست به کار شوید شوهر شما زودتر عادت می کند مثلا اگر بعد از چند سال از ازدواجتان شروع کنید کارتان نسبت به کسی که از همان اوایل ازدواج به فکر افتاده است ، سخت تر خواهد بود ولی مطمئن باشید که به نتیجه دلخواهتان می رسید. به قول معروف دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

می توانید هر از گاهی خودتان برایش هدیه بخرید و به او نشان دهید که هدیه دادن چقدر برایتان اهمیت دارد و نشان دهنده این است که به فکرش بوده اید و چقدر احساس خوبی برایتان ایجاد می کند.

راههای کادو گرفتن از همسر

ترفند هدیه گرفتن از مردی که قبلا کادو میخریده

اگر شوهرتان در مناسبتهای هدیه ای برایتان نمیخرد خیلی آرام و با صمیمیت از او بپرسید که چرا هدیه خریدن را دوست ندارد ؟ دلایلی که به نظر خودش منطقی است را با دقت گوش دهید .

سپس انتظارات و احساسات خودتان را برایش بگویید تا بتوانید بهتر یکدیگر را درک کنید و از طرز تفکر هم آگاه شوید.

هدیه های مورد نظرتان را به او پیشنهاد بدهید و از او بخواهید برای فلان مناسبت فلان هدیه را برایتان بگیرد.

اگر فکر میکنید هدیه ندادن او به این معنی است که دوستان ندارد و برایان ارزش قائل نیست ، در این باره با لحنی محترمانه صحبت کنید و احساساتتان را به او نشان دهید تا بداند هدیه گرفتن چقدر برایتان اهمیت دارد و سهل انگاری او تا چه حد باعث احساسات منفی در شما می شود.

تا زمانی که درباره احساساتتان به صورت صادقانه صحبت نکنید نمیتوانید توقع داشته باشید شما را به درستی درک کند.

برایش توضیح دهید که احساس محبت و موج مثبتی که از هدیه گرفتن به شما می رسد خیلی با ارزش تر از خود هدیه است و نشان دادن احساسش از طریق هدیه دادن چیزی است که به شما انگیزه و انرژی می دهد.

مردی که اهل کادو خریدن نباشد موقع خرید کادو برای هر کسی شاکی می شود و از این قرتی بازیها خوشش نمی آید و اگر خودتان به فکر نباشد حتی برای تولدی که دعوت شده اید هم باید دست خالی بروید.

این مردان معمولا به قدری در دنیای مردانه و جدی خودشان غرق شده اند که دنیای پر از رنگ و احساس زنان را درک نمی کنند و متوجه نیستند که یک زن برای این که احساس خوبی داشته باشد نیازمند توجه دیدن از سمت شوهرش است و یکی از نشانه های مهم توجه دیدن ، خریدن هدیه است.

به راه آوردن این مردها کمی کار مشکلی است چون باید سعی کنید احساسات خودتان را به آن ها منتقل کنید.

مردی که شما را دوست دارد ذاتا دلش میخواهد هر طور شده برق خوشحالی را در چشمان شما ببیند. میتوانید در فرصت هایی که با هم حرف میزنید از خوشحالی است هنگامی که از کسی هدیه می گیری برایش صحبت کنید.

 

 

چکار کنیم همسرمان هدیه بدهد

1 - میتوانید به مناسبت تولدتان برای خودتان هدیه بگیرید و ذوق کنید و به او نشان دهید.

2 - میتوانید به مناسبت سالگردتان او را به بازار ببرید و هدیه هایی که از قبل انتخاب کرده اید را به او نشان دهید و از او بخواهید برایتان بخرد و خوشحالتان کند ، می توانید به کافه ای که از قبل هماهنگ کرده ای و کیک سفارش داده ای بروید و یک عصرانه دو نفره زیبا داشته باشید یا یک وعده شام عاشقانه خودت را مهمانش کنی و شبی به یاد ماندنی برایش بسازی.

3 - همیشه در صحبت هایت غیر مستقیم به او بگو که زن ها چقدر عاشق کادو گرفتن هستند و کادو دادن همسرشان به آن نشانه این است که حتی وقتی دور از خانه است قلبش کنار همسرش بوده است و هر چقدر یک نفر برایت عزیزتر باشد کادویش بیشتر حالت را خوب می کند.

کادو گرفتن برای خانم ها بسیار مشکل است زیرا ان ها هر چیزی را دوست ندارند، بسیاری از آقایان نمیدانند برای تولد همسرشان چی بخرند که اورا خوشحال کند، در…

4 - از خواهرت یا مادرت بخواه که مثلا برای مناسبتی مثل تولد یا سالگرد ازدواج ، با همکاری شوهرت مهمانی خودمانی سورپرایز برایت بگیرند ، به این ترتیب شوهرت به جز برگزار کردن مهمانی میتواند با مشورت آنها برایت هدیه هم بگیرد و خوشحالت کند.

5 – اگر شوهرت در زمینه قبلی همکاری نکرد و خواستی به هر طریقی مهمانی ات را داشته باشی ، میتوانی هدیه ای که خودت تهیه کرده ای را به آنها بدهی و بگویی از طرف خودشان به شوهرت بدهند که در مهمانی دست خالی نباشد و خجالت نکشد و احساس خوبی از شرکت در مهمانی به او دست بدهد.

اگر شوهر شما قبلا اهل هدیه خریدن بوده ولی الان دیگر هدیه ای در کار نیست به احتمال زیاد مقصر خود شما هستید. مردی که هدیه می خرد به نظر خودش کار بسیار مهمی انجام داده است و از شما توقع خوشحال شدن و ذوق نشان دادن و تشکر کردن دارد ، شاید هدیه ای که شوهرتان برایتان خریده از نظر مادی کوچک بوده است یا مطابقه سلیقه شما نبوده است و موقع گرفتن هدیه رفتاری که مطابق میلش بوده را انجام نداده ای و توی ذوقش زده ای.

اینجاست که شوهرتان با خودش گفته است دستم بشکند دیگر کادو برایش نمی خرد ، چه کلاسی برایم می گذارد. شما باید حرفهایی که در ذهنش آمده است را تغییر دهید و دوباره شوهرتان را تشویق به هدیه خریدن کنید و او را مطمئن کنید که قرار نیست توی ذوقش بزنید و قدر هدیه خریدنش را میدانید.

1 - به عنوان مثال اگر شوهرتان برای روز تولد شما پیراهنی خریده است که از طرح و رنگش خوشتان نیامده است و به همین خاطر توی ذوقش زده اید ، باید به نوعی آرایش کنید که لباس روی تنتان بنشیند و زیبا جلوه کند ، آن لباس را بپوشید و کلی از لباس و سلیقه شوهرتان تعریف کنید.

اگر از لباس ایراد گرفته باشید که کارتان کمی سخت تر می شود ولی این مشکل هم راهکار دارد مثلا میتوانید بگویید رنگش به پوستم نمیومد ولی فهمیدم با این آرایش یا با این لباس زیر به تنم می نشیند.

خلاصه کلی از هدیه و هنرمندی و خوش تیپی خودتان تعریف کنید و ذوق نشان دهید تا شوهرتان عشق و خوشحالی را در کلام شما ببیند و متوجه شود که هدیه ای که برایتان خریده است چقدر در چشم شما ارزشمند بوده است که این همه به فکر تدارکات استفاده درست از آن بوده اید.

هدیه گرفتن از شوهر

به طور کلی واکنش مثبت و البته متنوع نشان دادن به هدیه هایی که شوهرتان برایتان می خرد بهترین راهکار و تشویق برای تکرار آن است ، زمانی که شوهرتان ببیند خریدن هدیه چقدر باعث بهتر شدن روحیه و فضای خانه می شود مطمئن باشید همیشه به فکر تکرار این شرایط خواهد بود.

در این بین میتوانید چیزهایی که مورد سلیقه خودتان است یا رنگ ها و مدل هایی که دوست دارید را با شوهرتان در میان بگذارید و عکسهایی از لباس ها یا وسایل و اکسسوری هایی که دوست دارید را به او نشان دهید تا متوجه سلیقه و خواسته های شما بشود.

2 – میتوانید ماجرایی از تعریف کردن دیگران از هدیه ای که شوهرتان خریده است برایش بگویید، مثلا دوستم انگشتری که برایم خریده ای را دیده و چشمش را گرفته بود و میپرسید چقدر شیک و زیباست ، از کجا خریده ای و من گفتم هدیه شوهرم است و کلی از گرفتنش خوشحال شدم و غیره .

کادو گرفتن از همسر دارای مشکل مالی

مردانی که مشکل مالی دارند مسلما نمی توانید از آن ها توقع هدیه های گرانقیمت داشته باشید بنابراین شما باید با کوچکترین چیزها خوشحالیتان را بروز دهید حتی اگر یک شاخه گل ، یک عدد شال یا یک تاپ ساده باشد.

سعی کنید از کوچکترین چیزها هم خوشحالیتان را بروز دهید تا امید به زندگی و تلاش مضاعف را در او زنده نگه دارید.

به هیچ عنوان چنین مردی را تحت فشار برای خریدهای آنچنانی قرار ندهید ولی هیچگاه هم از هدیه گرفتن کوتاه نیایید او باید یاد بگیرد که میتواند با هدیه دادن شما را خوشحال کند ولی نیازی نیست به جیبش فشار بیاورد و میتواند به اندازه وسعش شما را خوشحال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان