//
کدخبر: ۳۸۸۷۳۵ //

بگو اول چه می‌بینی تا چیزهایی در موردت بگم که باورش برایت سخت باشه!

این توهم نوری شگفت انگیز دو جنبه پنهان دارد و ظاهرا تصویری که ابتدا می بینید، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید.

بگو اول چه می‌بینی تا چیزهایی در موردت بگم که باورش برایت سخت باشه!
به گزارش فرتاک نیوز،

این توهم نوری شگفت انگیز دو جنبه پنهان دارد و ظاهرا تصویری که ابتدا می بینید، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید.

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تست شخصیت توهم جمجمه را برای شما عزیزان آماده کرده است تا از جنبه های پنهان شخصیتی خود بیشتر آگاه شوید. کارشناسان ادعا می کنند که این توهم نوری می تواند بر اساس آنچه ابتدا می بینید جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار کند.

قبل از اینکه تست شخصیت توهم جمجمه را شروع کنیم، بیایید با توهم نوری آشنا شویم.

توهم نوری چیست؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این توع تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع توهمات نوری نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

تست شخصیت توهم جمجمه

تصویر فوق که توسط یکی از کاربران تیک تاک منتشر شده است، در اصل دو دختر را نشان می دهد که در حال ورق بازی هستند. اما برای برخی ها این چنین نیست. آن‌ها اول جمجمه ای را می بینند! نظر به اینکه ابتدا چه می بینید، جنبه های پنهان شخصیت خود را بدانید.

به هر حال، شما ابتدا چه دیدید؟

دو دختر

اگر ابتدا دو دختر را دیدید که ورق بازی می کنند، یعنی شما شخص شاد و خوش بین هستید و در عین حال بسیار رقابتی هستید. دوست دارید در همه چیز و در هر کاری برنده شوید.

تست شخصیت؛ جمجمه

اگر ابتدا جمجمه را دیدید به این معنی است که شما شخص قابل اعتماد و صادق هستید. دوستان شما می توانند روی شما حساب کنند، اما گاهی اوقات شما چیزهایی را به آن‌ها می گویید که نمی خواهند بشنوند.

امیدواریم از تست شخصیت توهم جمجمه لذت برده باشید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان