//
کدخبر: ۳۸۵۹۵۸ //

بگو اول چه می‌بینی تا بهت بگم آیا شخص اجتماعی هستی یا انفرادی؟

تست خودشناسی می تواند به شما کمک کند بفهمید آیا شخص اجتماعی هستید یا انفرادی!؟

بگو اول چه می‌بینی تا بهت بگم آیا شخص اجتماعی هستی یا انفرادی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تست خودشناسی: تصاویر توهم نوری به آشکار شدن جنبه های مختلف شخصیت افراد کمک می کنند. برخی از تصاویر توهم نوری روابط شما را آشکار می کند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نحوه عملکرد مغز شما را نشان دهند.

توهمات نوری مختلفی وجود دارد که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید، اما هر کدام هدف متفاوتی دارند. برخی ممکن است شما را به چالش بکشد تا چیزی را تشخیص دهید، در حالی که برخی دیگر ممکن است در مورد شخصیت شما صحبت کند. تست خودشناسی می تواند به شما کمک کند بفهمید آیا شخص اجتماعی هستید یا انفرادی!؟

تصویر تست خودشناسی

این تصویر یک اثر هنری است که توسط یکی از کاربران تیک تاک به نام چارلز مریوت به اشتراک گذاشته شده است. او گفت:«آنچه ابتدا در تصویر می بینید آشکار می کند که آیا شخص اجتماعی هستید یا انفرادی؟»

تصویرتست خودشناسی از دو جز تشکیل شده است – یک زن و امواج دریا.

به هر حال، در این تست خودشناسی ابتدا چه دیدید؟

تست-خودشناسی

زن یا امواج دریا؟

یک زن

چارلز گفت: اگر شخصی ابتدا زن را ببیند یعنی: «شما فردی قوی و مستقل اما انفرادی هستید. اما باید یاد بگیرید که بیشتر اوقات از حاشیه امن خود خارج شوید».

تست خودشناسی؛ امواج دریا

تست خودشناسی: از سوی دیگر، اگر فردی ابتدا امواج را ببیند، «به این معنی است که شما فردی دوستانه، اجتماعی و کاریزماتیک هستید. چارلز افزود: شما عاشق آفتاب هستید زیرا به شما شخصیتی گرم و شاد می دهد».

امیدواریم از انجام این تست خودشناسی لذت برده باشید. فراموش نکنید که به ما بگویید ابتدا در تصویر چه دیدید.

تست خودشناسی؛ توهم نوری چیست؟

محققان می گویند توهمات نوری ابزار مفیدی است که می توان از آن برای تعیین هوش اولیه یک فرد استفاده کرد. این کار را با آزمایش مهارت های بینایی و سطوح ادراک یک فرد از طریق تست های توهم نوری ساده انجام می شود.

تست خودشناسی: توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه تست‌ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان