//
کدخبر: ۳۷۸۵۶۸ //

کدام بازیگران ایرانی تصاویر مراسم عروسی خود را منتشر کرده اند ؟ + تصاویر

در میان تصاویر منتشر شده از مراسم عروسی و ازدواج بازیگران معروف ایرانی، برخی از تصاویر سر و صدای بیشتری بپا کرده و به سرعت وایرال شدند.

کدام بازیگران ایرانی تصاویر مراسم عروسی خود را منتشر کرده اند ؟ + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از جذاب ترین موضوعات در زمینه زندگی بازیگران و سلبریتی های ایرانی، موضوع ازدواج و مسائل زندگی خصوصی آنهاست.

حتماً برای شما هم دیدن تصاویر مراسم عروسی بازیگران معروف جذاب است و دوست دارید بدانید سلبریی محبوبتان در شب عروسی اش چگونه بوده. برخی از افراد معروف این بخش از زندگی خود را به صورت خصوصی حفظ میکنند اما برخی دیگر تصاویر اختصاصی از آن را در صفحه شخصی خود منتشر میکنند.

تعداد زیادی از بازیگران، تصاویری از مراسم ازدواج خود منتشر کردند اما تعداد کمی که در این بخش معرفی شده اند پربازدید شدند.

متین ستوده

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون و قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد. متین ستوده 11 خرداد 1400 در 36 سالگی با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود از ازدواجش با علی زندی خبر داد. همسر او، علی زندی، در سریال های «آرام می‌گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است. او همچنین تصویری از حلقه ازدواج خود و همسرش علی زندی را منتشر نمود.

متین ستوده و علی زندی
متین ستوده و علی زندی

بهاره رهنما

بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تلویزیون و همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما می باشد. زندگی مشترک پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما بعد از 22 سال و داشتن دختری به نام پریا منجر به جدایی شد.

بهاره رهنما در شهریور 1396 باانتشار تصاویری از مراسم عروسی و لباس عروس خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ازدواج کرد. لباس عروس با روبان آبی کار شده بود و دسته گل او نیـز متشکل از گل‌های آبی رنگ بود.

بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران، بازیگر است که در آبان 1398 با انتشار مدل میکاپ و عکس مراسم ازدواج خود خبر از ازدواجش را اعلام نمود.

نیلوفر شهیدی و همسرش

الهام حمیدی

الهام حمیدی از هنرمندان تلویزیون و سینمای ایران است که قبل از ورود به بازیگری و در سن 20 سالگی در سال 1376 ازدواج کرد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. او پس از طلاق تا 21 سال ازدواج نکرد و برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی با انتشار عکس لباس عروس خود خبر ازدواجش با علیرضا صادقی را اعلام کرد. این زوج دارای دو فرزند می باشند.

الهام حمیدی

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از بازیگران تلویزیون ایران است که در سال 97 با هادی کاظمی (بازیگر)ازدواج کرد. عکس هایی از او در مراسم ازدواجش با لباس عروس و میکاپ و کلاه خاص و زیبایش منتشر شد. این بازیگر از استایلی کاملا پوشیده در مراسم ازدواج خود استفاده کرده است.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون است که در اردیبهشت ماه سال 96 در سن 33 سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده ازدواج کرده است. مراسم ازدواج این زوج بسیار ساده برگزار شد و نرگس محمدی در مراسم ازدواج خود مانتو شلواری سفیدرنگ و ساده به همراه تاج گلی زیبا حضور یافت.

نرگس محمدی و علی اوجی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که در سال 98 تصاویری از مراسم ازدواج خود را منتشر کرد و خبر از ازدواجش را اعلام نمود. این بازیگر مراسم ازدواج و لباس عروسی بسیار ساده ای داشت که در صفحه شخصی اش منتشر شد اما خانم بازیگر تا کنون تصویری از همسرش منتشر نکرده است.

سوگل طهماسبی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان