//
کدخبر: ۳۶۷۵۴۷ //

فقط ۵ ثانیه فرصت داری خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی کنی!

فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند.

فقط 5 ثانیه فرصت داری خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی کنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناسایی خانواده فقیر شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن خانواده فقیر تصویر می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر  بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را ردر مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد. 

آزمون شناسایی خانواده فقیر

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها دو درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند. برای حل آزمون شناسایی خانواده فقیر تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر آزمون شناسایی خانواده فقیر، 2 خانواده در حال سفر هستند. اما ماموریت شما چیست؟ شما باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام خانواده فقیر است و ادعا می کند که ثروتمند است؟

بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است….

آزمون-شناسایی-خانواده-فقیر-1

پاسخ آزمون شناسایی خانواده فقیر

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما راه حل چالش را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

بدون هیچ مقدمه ای، ما راه حل صحیح را در اختیار شما قرار می دهیم. همه چیز در مورد برچسب ها است. در چمدان های خانواده سمت چپ تعداد زیادی برچسب وجود دارد. احتمالا این خانواده تاکنون سفرهای زیادی به نقاط مختلف جهان داشته است.

آزمون-شناسایی-خانواده-فقیر-2

در ضمن معمولا خانواده های ثروتمند برای سفر تفریحی برنامه ریزی دقیق می کنند و می خواهند در کل سفر از تمام لحظات لذت ببرند. لذا طبیعی است در هنگام سفر از پوشیدن هر گونه لباسی که اسباب زحمت آنها شود، خودداری می کنند. اما یک خانواده فقیر تلاش می کند بهترین و لوکس ترین لباس خود را در یک مسافرت، حتی در حین سفر بپوشد. حتی لباس هایی که ممکن است مناسب سفر نباشند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان