//
کدخبر: ۳۶۶۵۸۵ //

می خوای بدونی در آینده چه چیزی در انتظار شماست / یک تصویر انتخاب کنید و ببینید!

اگر انعکاس رفتار یا کارمای شما بد باشد، اتفاقات بدی در زندگیتان می افتد.

می خوای بدونی در آینده چه چیزی در انتظار شماست / یک تصویر انتخاب کنید و ببینید!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر انعکاس رفتار یا کارمای شما بد باشد، اتفاقات بدی در زندگیتان می افتد. اگر می خواهید بدانید که چگونه با این مشکلات کنار بیایید و انعکاس رفتارهایتان را بهت کنید، کافی است یکی از این تصاویر( ماه ، خورشید ، ستاره ) را انتخاب کنید و تفسیر آن را بخوانید.

57380802

۱. افراد ناسالم را از زندگیتان حذف کنید

در گذشته، اتفاقاتی را تجربه کرده اید و در موقعیت هایی بوده اید که احساس می‌کردید تنها و منزوی هستید و دیگران شما را رها کرده اند. به همین دلیل است که حالا تلاش میکنید با افرادی دوست شوید و رابطه برقرار کنید که سمی هستند و به شما آسیب میزنند. اینکه هرکسی به ظاهر با شما خوب رفتار میکند ، دلیل نمیشود که واقعا شما را دوست داشته باشد. گاهی اوقات شما فقط خوبی های دیگران را می بینید و متوجه نمی شوید که آنها تظاهر میکنند .

تنها چیزی که برای بهتر شدن شرایط و انعکاس خوب، به آن نیاز دارید این است که روابط درست با افراد درست داشته باشید. اگر افراد زیادی در اطرافتان ندارید، ترس از طرد شدن و تنها ماندن را فراموش کنید و روی افرادی تمرکز کنید که برای شما ارزش قائل هستند و واقعا شما را دوست دارند. در روابط کمیت مهم نیست، کیفیت است که رابطه را ماندگار میکند.

۲. برای رسیدن به اهدافتان به خودتان شک نکنید

ممکن است با موقعیت‌ها و مشکلات زیادی مواجه شده باشید که تصمیمات غیرارادی وعجولانه شما باعث شده که به نتایجی که میخواهید نرسید. هرکسی میتواند اشتباه کند و آن را جبران کند. باید بدانید که شما چون خودتان را باور ندارید، این تصمیمات اشتباه را گرفته اید.

زمان آن رسیده است که به گذشته نگاه کنید و به دقت در مورد تصمیمات خودتان فکر کنید. تمام تصمیمات خودتان را با نتیجه های موفق را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید برای تصمیمات جدید از آنها الگوبرداری کنید. لازم نیست از دیگران مشاوره بگیرید و بر آنچه که واقعاً میخواهید، تمرکز کنید. دیگران شرایط شما را درک نمیکنند.

۳. به دیگران اعتماد کنید

شما همیشه قربانی اعتماد به دیگران شده اید و چندین بار هم از شما کلاهبرداری کرده اند. شما از همه فاصله می گیرید و نمی دانید به چه کسی اعتماد کنید. اما وقت آن رسیده است که افرادی که واقعاً شما را درک می کنند، جذب کنید تا از شر این کارما و اتفاقات بد خلاص شوید.

تنها به شهود و ندای درونیتان توجه نکنید . شما باید به افرادی اعتماد کنید که واقعاً درستکار هستند و شما را واقعا دوست دارند. نشانه افراد دروغگو به راحتی قابل تشخیص است. شما باید به دیگران اعتماد کنید اما یادتان باشد قبل از اعتماد کردن به هرکسی همه جوانب و ویژگی های شخصیتی او را ارزیابی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان