//
کدخبر: ۳۶۴۰۳۴ //

فقط تیزبین ها می تونن در کم تر از ۲۰ ثانیه اشتباهات تصویر را پیدا کنن/ فکر میکنی تیزبین هستی بیا امتحان کن

برای اینکه مغز ما سالم و قوی باقی بماند، درست مانند ماهیچه ها، نیاز به تمرین دارد. تمرین مغز باعث می شود که این جسم خاکستری در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

فقط تیزبین ها می تونن در کم تر از 20 ثانیه اشتباهات تصویر را پیدا کنن/ فکر میکنی تیزبین هستی بیا امتحان کن
به گزارش فرتاک نیوز،

 اما برای تمرین مغز باید چه کاری انجام داد؟ یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که مهارت های شناختی خود را به طور منظم مورد امتحان قرار دهیم. در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات می توانید به خوبی مغز خود را تمرین دهید و به این ترتیب عملکردهای مغز خود را افزایش دهید.

تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

 تلاش برای جست‌وجوی جزئیات کوچک در یک تصویر می‌تواند به افزایش عملکرد مغز و رشد توانائیهای شناختی کمک می کند. بازی های فکری، تست ها و پازل ها در حالی که کمی سرگرم‌کننده هستند، بدون آنکه متوجه شوید مغز شما را تمرین می دهند.

در نگاه اول همه چیز در این تصاویر عادی به نظر می رسد، اما اگر به دقت نگاه کنید، متوجه چند اشتباه عجیب و غریب در آنها خواهید شد. اشیاء زیادی وجود دارند که در جایی که باید باشند نیستند. می توانید همه آنها را پیدا کنید؟شما اگر بتوانید در کمتر از 20 ثانیه تمام اشتباهات موجود در هر تصویر را شناسایی کنید، مطمئن خواهید شد که دارای قدرت دید، تمرکز و دقت عالی هستید. با دقت تصاویر را پررسی کنید!

تصویر آشپزخانه 1

در این تصویر شما با یک آشپزخانه بسیار زیبا و مرتب روبرو هستید. خانم خانه در آشپزخانه مشغول فعالیت است. اما گویا در این آشپزخانه، موارد غیرنرمال و اشتباه زیادی به چشم می خورد. به دقت به تصویر نگاه کنید…..

تست-قدرت-بینایی-یافتن-اشتباهات-3

پاسخ آشپزخانه 1 در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

شما می توانید تمام اشتباهات و تفاوت ها و مسائل غیرنرمال را در تصویر مشاهده کنید. احتمالا بیشتر این موارد را شناسایی کرده اید. به تصویر نگاه کنید.

تست-قدرت-بینایی-یافتن-اشتباهات-2

اگر نتوانستید موارد را پیدا کنید، نگران نباشید، می توانید به تصویر بعدی بپردازید.

تصویر آشپزخانه 2

در تصویر دوم نیز شما با یک آشپزخانه زیبا روبرو هستید. اما به مانند آشپزخانه اول در این آشپزخانه نیز موارد غیر نرمال و اشتباه به چشم می خورد و اگر دارای چشمان عقابی باشید، می توانید همه اشتباهات موجود را در کمتر از 20 ثانیه تشخیص دهید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

تست-قدرت-بینایی-یافتن-اشتباهات-1

پاسخ آشپزخانه 2 در تست قدرت بینایی یافتن اشتباهات

برای دیدن پاسخ می توانید به تصویر ذیل مراجعه کنید.

تست-قدرت-بینایی-یافتن-اشتباهات-5

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان