//
کدخبر: ۳۶۳۸۵۱ //

هرکسی این چهار نشانه را داشت از او دوری کن / جدی بگیرید

برخی از افراد کاملاً سمی هستند وگاهی اوقات نشانه های آنها خیلی نامحسوس است .

هرکسی این چهار نشانه را داشت از او دوری کن / جدی بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از افراد کاملاً سمی هستند وگاهی اوقات نشانه های آنها خیلی نامحسوس است . آنها شما را به سمت خودشان می کشانند و شما را از خودشان دور می کنند و باعث می شوند که شما احساس گناه کنید. اگر برخی از این نشانه‌ها را در آنها مشاهده کردید، باید از آنها فاصله بگیرید.

وقتی با او هستید احساس بدی نسبت به خودتان دارید

یک دوست خوب به داشتن شما، افتخارمیکند. او نقاط قوت شما را بزرگ میکند و نقاط ضعف شما را می پذیرد.

برخی افراد بدون هیچ دلیلی دوست دارند حرف هایی بزنند که شما احساس بدبختی و حقارت کنید. آنها فقط روی اشتباهات شما تمرکزمی کنند، به شما می گویند که در برخی کارهایتان چقدر بد است، شما را با افراد دیگر مقایسه می کنند و باعث می شوند احساس حقارت کنید. وقتی کاری را درست انجام می دهید، هرگز از شما تعریف نمی کند.

این افراد فقط انرژی شما را میگیرند و شما باید از هر کسی که عمداً تلاش می‌کند شما را بدبخت نشان دهد، دوری کنید.

دمدمی مزاج

آیا تا به حال دوستی داشته اید که یکروز رفتارش خوب، دوستانه و صمیمی بوده، اما فردا کاملا برعکس رفتار کرده است ؟

فرد دمدمی مزاج ،امروز با شما خوب برخورد میکند و روز بعد رفتارش با شما بد میشود. این افراد توانایی سازگاری ندارند. گاهی اوقات آنقدر قابل اعتماد هستند که شما دوست دارید بقیه عمر خودتان را با او بگذرانید اما گاهی اوقات چنان رفتارشان تغییر میکند که شما احساس میکنید در زندگیشان به شما نیازی ندارند. تشخیص اینکه آیا با شما دوست است یا نه، بسیار سخت است.

مرزهای شما را نادیده میگیرند

آیا تا به حال دوستی داشته اید که از انجام کارهایی که شما دوست ندارید ، لذت ببرد؟

دوستی ها بر اساس درک متقابل ایجاد میشود. گاهی به یکدیگر توهین می کنیم، پشت سر یکدیگر حرف می زنیم و اگر اشتباهی بکنیم آن را قبول نمیکنیم. اشتباه کردن در روابط طبیعی است. اما اگر دوستی دارید که کارهایی که شما دوست ندارید، را مرتب انجام میدهد ، یا بدتر از آن، از آنها برای آزار دادن شما استفاده می کند، باید ازاو دوری کنید.

او به مرزهای شما احترام نمی گذارد واین کار را انجام میدهد تا واکنش شما را ببیند و شاید هم از آزار دادن شما لذت می برد.

حسادت میکنند

این افراد با شما دوست هستند، اما دوست ندارند شما پیشترفت کنید . آنها دوست دارند یا از شما بالاتر باشند یا در سطح شما باشند . پذیرش موفقیت و پیشترفت شما برایشان سخت است. این افراد هرگز نمی خواهند که آنها را رها کنید.

آنها همیشه راهی پیدا میکنند تا شما را از رسیدن به هدفتان منصرف کنند ، خصوصا وقتی در حال تلاشید که ویژگی های شخصیتی خودتان را بهتر کنید .وقتی با این افراد آشنا می شوید، باید فورا از آنها جدا شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان