//
کدخبر: ۳۶۳۷۴۴ //

تا حالا با افراد بد دهان و فحاش روبرو شدی؟ این رفتار رو حتماً در مقابله با آنها امتحان کن

همه ما یک شخص بد دهان را در اطراف خود دیده‌ایم. چه همکاری در محل کار، والدین یا فرزندان یا همسر در خانواده، فردی رهگذر در خیابان.

تا حالا با افراد بد دهان و فحاش روبرو شدی؟ این رفتار رو حتماً در مقابله با آنها امتحان کن
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر با کسی معاشرت کنید و آن شخص ‌بد دهان باشد و مدام بدگویی کند، چه راجع به شما چه در مورد دیگران، ممکن است برایتان ناخوشایند باشد. 

نحوه برخورد با افراد بد دهان و فحاش

اگر در خانواده خود پدر یا مادر یا همسر یا فرزندتان که نزدیکتان است و نمی‌توانید او را نادیده بگیرید، ‌بد دهان باشد، برخورد شما چطور است؟

مواجه یا نادیده گرفتن

برای مثال شما وارد یک سوپر مارکت شده‌اید، موقع خروج متوجه می‌شوید که شما را لاغر یا چاق خطاب کرده و خندیده‌اند. می‌توانید مراجعه کنید و مستقیما بپرسید خب با وزن من دقیقا چه مشکلی دارید؟ در بیشتر مواقع این افراد پاسخی ندارند که بدهند و عقب نشینی می‌کنند.

اگر شما در خیابان در حال قدم زدن هستید و با افراد بددهن مواجه شدید هدفون یا هندزفری را در گوش خود بگذارید و از آن‌ها دور شوید. نادیده گرفتن در این مواقع بهترین پاسخ است. شما دیگر قرار نیست این افراد را در زندگی خود ببینید پس اهمیتی ندارد که خود را ناراحت کنید یا دنبال پاسخ سرکوب کننده ای برای جواب توهین آن‌ها باشید.

درک کردن و همدلی، نحوه برخورد با افراد بد دهان و فحاش

نشان دادن همدلی مستلزم این است که سعی کنید بفهمید چرا شخص بی‌ادب است. شاید آن شخص در زندگی شخصی خود با شرایط دشواری روبه‌رو شده است یا در مشکلاتی که در محل کار انباشته شده است غرق شده است. اگر بتوانید راهی پیدا کنید که نشان دهید آن‌ها را درک می‌کنید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید، آن‌ها در مبارزات خود احساس ارتباط بیشتر و تنهایی کمتر خواهند کرد. 

پذیرفتن انتقاد و خاتمه دادن به بحث

از آنجا که اکثر افراد ‌بد دهان عصبانی و پرخاشگر هستند و نسبت به موضوعات مختلف حساسیت نشان می‌دهند. در رفتار با آن‌ها باید محتاط باشید. آن‌ها معمولا از هر چیز ممکن نقد و انتقاد می‌کنند و بسیار سخت چیزی را می‌پسندند. اگر نقدی از شما کردند آن انتقاد را بپذیرید و برای آرام کردن آن‌ها و محیط بگویید درست است و تایید کنید. یا اینکه آن‌ها را نادیده بگیرید و پاسخی ندهید. آن‌ها منتظر یک جرقه جدید هستند تا دوباره شعله‌ور شوند و هر چیز که دلشان می خواهد به خود یا اطرافیان بگویند.

اعتراض و برخورد، نحوه برخورد با افراد بد دهان و فحاش

اگر اجازه دهید و جلوی این افراد نایستید، رفتار بی‌ادبانه می‌تواند مانند یک بیماری گسترش یابد. یک رفتار بی‌ادبانه می‌تواند به راحتی باعث بی‌ادبی‌های دیگر شود و باعث ایجاد مزاحمت و رفتار بد در پی آن شود. به راحتی می‌توان دید چگونه این اتفاق می‌افتد. یک راننده بی‌ادب در راه جلوی شما را می‌گیرد و باعث می‌شود احساس ناراحتی و سرخوردگی کنید.

مهربانی در برابر بی‌ادبی و ‌بد دهانی

اجازه ندهید یک فرد بی‌ادب باعث شود شما هم به همان صورت پاسخش را دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن رفتارهای بی‌ادبانه و منفی، دوستانه و مثبت‌اندیشی و مثبت‌گرایی است. این به طرف مقابل فرصتی می‌دهد تا آرام شود و رفتار خود را مطابق با رفتار شما تنظیم کند. مهربانی می‌تواند پادزهر فوق العاده‌ای برای بی‌ادبی و هتاکی باشد.

شوخ طبعی برای خنثی سازی یک فرد ‌بد دهان

یک فرد بی ادب و ‌بد دهان می تواند در خود و همه ی اطرافیانش تنش و اضطراب ایجاد کند. به یاد داشته باشید، آن‌ها احتمالا همیشه بی‌ادب هستند. زیرا از چیزی که در حال تجربه آن هستند یا دیده‌اند و شنیده‌اند عصبانی یا ناراحت هستند. شوخ طبعی می‌تواند انحراف ایجاد کند. تنش را از بین ببرد و به همه اجازه می‌دهد که تنش را فراموش کنند و بخندند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان