//
کدخبر: ۳۶۳۶۴۹ //
محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از نامزد زیبای خود رونمایی کرد ! / تبریک به آقای سوپر استار + عکس

تصویری از گلزار در کنار یک خانم جوان برای او حاشیه ساز شد.

محمدرضا گلزار از نامزد زیبای خود رونمایی کرد ! / تبریک به آقای سوپر استار + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران می باشد. محمدرضا گلزار اصالتاً ترک زبان است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد می باشد. محمدرضا گلزار سابقه نوازندگی و حضور در گروه موسیقی آریان را دارد. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری در عرصه های خوانندگی، اجرا و کاگردانی تجربه دارد.

چند روزی است که تصویری سلفی از محمدرضا گلزار در کنار خانم جوانی، در فضای مجازی دست بدست شده و خیلی ها صاحب این عکس را همسر محمدرضا گلزار معرفی میکنند

idbyN2ls9pVU

محمدرضا گلزار عکسی را در کنار دختر جوانی در پیست اسکی با ژست صمیمانه در فضای مجازی منتشر کرد که خبرسازان جعلی نویس اعلام کردند این دختر که فاصله سنی زیادی با گلزار دارد همسر واقعی اش که باید گفت تنها یک طرفدار گلزار به حساب می آید !

از آنجا که صفحه رسمی اینستاگرام محمدرضا گلزار مطمئن ترین منبع برای اطلاع از صحت این گفته ها بود، سری به آن زدیم و تمام پست های آقای بازیگر را زیر و رو کردیم ولی اثری از اطلاعات مربوط به همسر و ازدواج بازیگر نقش اصلی سلام بمبئی وجود نداشت و این یعنی، تصویری که مشاهده می کنید عکسی است از محمدرضا گلزار در کنار یکی از هوادارنش که بی دلیل تبدیل به سوژه برخی از سایت ها و کانال های فعال در فضای مجازی شده است.

اگر چرخی در فضای مجازی و عکسهای منتشر شده از این بازیگر محبوب و معروف کشورمان بزنید، به خوبی متوجه خواهید شد که از دست عکس و سلفی ها کم نیست که گلزار با طرفدارانش گرفته و منتشر کرده است.

با احترام به حریم خصوصی افراد و سلبریتی هایی همچون بازیگران، بهتر است پیش از انتشار خبری در رابطه با زندگی خصوصی آنها، از صحت آن مطمئن باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان