//
کدخبر: ۳۶۳۰۳۹ //

کوله پشتی می بندی؟ این روش ها که مطابق استایلت است رو ببند

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که اخیراً Pinterest یک نظرسنجی بر اساس رفتار جستجوگران خود در بخش مد منتشر کرده که نشان می‌دهد ۸۵٪ از افراد کوله پشتی را یکی از وسایلی دانسته‌اند که یک ظاهر ایده آل به ما می‌دهد.

کوله پشتی می بندی؟ این روش ها که مطابق استایلت است رو ببند
به گزارش فرتاک نیوز،

از این گذشته، کوله پشتی واقعا یکی از تولیدات نجات بخش برای ما بوده، اگر کوله نبود الان نیمی از ما با بدن‌های کج و ماوج باید ادامه زندگی می‌دادیم. خصوصا دسته‌ای که وسیله زیادی با خودمان حمل می‌کنیم.

1-49

حالا با این پیش زمینه می‌خواهیم به کوله‌ها نگاهی بیاندازیم، البته بیشتر به کاربرد زیبایی‌شناسی آن‌ها که می‌تواند مطابق با نیازهای شما باشد.

کوله پشتی از کجا آمده؟

کوله پشتی‌ها که در اوایل دهه ۱۹۰۰ در ایالات متحده امریکا به دنیا آمدند  اما در سال ۱۹۳۸، زمانی که Gerry Outdoors اولین کوله پشتی زیپ دار را اختراع کرد، روی روال افتادند و عمدتاً برای پیاده روی، کمپینگ و تفریحات کوهستانی مورد استفاده قرار گرفتند.

backpack-history-01-jpg-webp-1045×699-

کوله پشتی از زمان تولدش به عنوان یکی از اساسی‌ترین کیف‌هایی که هر بنی بشری باید داشته باشد، شناخته شده است.ما می‌توانیم از کوله‌مان در نقش یک دانشجو که لپ‌تاپ و کتاب دارد استفاده کنیم؛ می‌توانیم به پیک نیک و مسافرت با آن برویم و یا مادری شیک باشیم که وسایل کودکمان را در آن جا می دهیم.

هر کوله زمانی دارد

خیلی از ما در زمان مسافرت می‌دانیم که چه کوله پشتی را با خودمان برداریم، اما وقتی که می‌خواهیم به یک جلسه مهم و یا کافه‌ای با دوستانمان برویم و برای‌مان تیپ و استایل‌مان مهم است؛ گم و گیج می‌شویم.

maxresdefault-6

مهمترین مورد در انتخاب کوله، اندازه آن است. اگر آن را برای زمان بسیار کوتاهی می‌خواهید و وسایل زیادی نداری حتما از مینی کوله‌ها که امروز طرح‌های زیادی دارند؛ استفاده کنید.

3632489b-tom-bihn-daylight-backpack-side

اگر وسایل‌تان زیاد است بهتر است از کوله‌هایی استفاده کنید که در پشتی خود، لایه اسفنجی برای فاصله انداختن بین بدن شما و کوله دارند و بندهای‌شان هم کاملا قابل تنظیم هستند.کوله شما باید کاملا بالای خط باسن شما قرار بگیرد و روی آن سفت و محکم شود و تکان نخورد.

انتخاب رنگ کوله: مشکی پر کاربرد‌ترین

اگر مصرف گرا نیستید و اصولا خیلی هم تنوع طلب نیستید و تنها به نیازی که دارید بسنده می‌کنید؛ در عین حال می‌خواهید مرتب و خوش استایل باشید؛ انتخاب اول شما باید کوله پشتی با رنگ مشکی باشد.

666274f7ea031b3ea188050e80f55846-workshop-favorite-things

کوله هم درست مانند همه اکسسوری‌ها و لباس ها، یک مدل کلاسیک است که رد خور ندارد. به راحتی با تی شرت و شلوار جین می‌آید و برای کارهای روزمره عالی است. همچنین می‌توانید آن را برای یک لباس مجلسی اما غیررسمی استفاده کنید.

gettyimages-1268466964-2048x2048-1

مشکی به راحتی با هر لباسی مطابقت دارد و شما می‌توانید در ظاهر خود ریسک کنید و هر سبکی می‌خواهید لباس بپوشید و ببینید که کوله پشتی هیچ مزاحمتی برای شما به وجود نمی‌آورد.علاوه بر این کوله مشکی برای محیط‌های رسمی‌تر یا موقعیت‌هایی که نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید ایده آل است.

4736863f3c2b0d6f4f485a8237a278dd55735280_original

اگر دوست دارید زرق و برق داشته باشد کوله‌های جنس چرم که تنوع بسیار زیادی دارند؛ اولین انتخاب و آخرین می‌تواند باشد.

کمی رسمی‌تر با کوله‌های خنثی

کوله پشتی‌هایی با رنگ‌های خاکی مانند قهوه‌ای یا بژ که به رنگ‌های خنثی شناخته می‌شوند؛ کمی رسمی‌تر هستند در عین حال که حالتی از سبکی را تداعی می‌کنند.

71WMMbelEL._UY675_

اگر می‌پرسید این رنگ کوله برای مکان‌های رسمی و جلسات کاری مناسب است؛ نه! خیلی پیشنهاد نمی‌شود خصوصا اینکه تیرگی ناشی از کثیف شدن را بیشتر نشان می‌دهد.

زرق و برق با کوله‌های آبی و قهوه‌ای

شاید تعجب کنید و با خودتان بگویید دو رنگ آبی و قهوه‌ای در لباس هیچ زرق و برقی به شما نمی‌دهد اما این دو رنگ برای کوله (خصوصا در طیف رنگ تیره) شما را برجسته‌تر و خاص‌تر می‌کند. خصوصا اگر ظاهر ساده‌تر و با جزئیات کمتر داشته باشد.

custom_resized_09c9e405-0df6-4e49-b0f0-cf1ede604253-jpg-1024×1024-

پوشیدن شلوارهای لی با طیف رنگ‌های آبی تیره هم برای خوش پوشی رد خور ندارد.

خاکستری را با جیغ ست کنید

اگر کوله پشتی خاکستری را انتخاب می‌کنید، روی رنگ‌های شادتر برای لباس‌هایتان تمرکز کنید. چون این موضوع باعث به وجود آمدن تعادل رنگی در شما می‌شود.

8358ec5fe798462eb776c2ad35f152af

اگر هم که کلا پوشش رنگی دارید؛ کوله خاکستری را بردارید و به پروسه خریدتان پایان دهید.

روش‌هایی برای انداختن کوله پشتی

بهترین نوع کوله‌پشتی‌ها، دسته هستند که قابلیت تبدیل دارند و می‌توانید آن‌ها را به روش‌های متعددی – نه فقط بر روی پشت خود – استفاده کنید.

کوله پشتی که بتواند کیف شانه‌ای باشد و به راحتی روی یکی از شانه‌های شما پرتاب می‌شود.

Women-Nylon-Cute-Backpack-Bear-Female-Student-College-School-Bag-Badge-Girl-Doll-Backpack-Kawaii-Book-jpg_Q90-jpg_-webp-1000×1000-

اما از این مدل مهمتر خصوصا اگر می‌خواهید استفاده کاربردی از کوله داشته باشید، همان سبک کلاسیک انتخاب بهتری است چون اخلاق بهتری دارد و به اندازه کافی انعطاف و راحتی لازم را برای انجام کارهای روزانه به شما می‌دهد.

71h8P1TO7L._AC_UL1500_

پوشیدن کوله پشتی کوچک به عنوان کراس بادی هم هرگز از مد و زیبایی نمی‌افتد. کیف‌های کراس بادی به شما این امکان را می‌دهند که وسایل خود را بدون استفاده از دستان خود حمل کنید.

db9d5c93adb49409e8a2ddee3f2cb492-winter-lyrics-high-maintenance

مهمتر اینکه نزدیک بودن کیف به کنار دست شما این امکان را می‌دهد که دسترسی آسان و سریع داشته باشید به هر وسیله‌ای که ممکن است در طول روز به آن نیاز داشته باشید!

کوله با کفش پاشنه بلند؛ باقالی پلو با ژله؟

شاید بگویید نه این دیگر امکان‌پذیر نیست، ولی هم امکان‌پذیر است و هم زیبایی ظاهری به وجود می‌آید. کوله‌پشتی‌های کوچک‌تر و ترجیحاً کوله‌هایی با جزئیات کم و پیچیدگی در طراحی (مانند کیفی با طرح حیوانات، وسایل و…) حسابی با پیراهن، کفش پاشنه بلند و انواع کت، خصوصا کت چرم می‌آید.

031a4186f7c78421bc27edc357b4659c

این استایل یک راه بدون زحمت برای جذاب به نظر رسیدن است.

کوله پشتی، کیف می‌شود

من شخصاً عاشق انجام این کار هستم، به خصوص اگر کوله پشتی شما زیبا باشد و سزاوار آن باشد که در جلو قرار بگیرد و پشت سر شما مخفی نشود. زمانی که کت یا لباسی را می‌پوشید که زیر کوله پشتی راحت نیست و نظم لباس را بهم می‌زند و می‌تواند آن را چروک کند، این استایل بی‌نظیر می‌تواند باشد.

pexels-photo-1446526

اما از آنجایی که بیشتر دیده می‌شود- به خاطر سبک انداختن کوله- بهتر است با رنگ کفش و یا حتی جنس آن ست شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان