//
کدخبر: ۳۶۲۸۰۶ //
نیکی کریمی | سریال یاغی | نیکی کریمی در سریال یاغی

نقش نیکی کریمی در سریال یاغی چیست؟

در پایان قسمت هشتم بازی نیکی کریمی در نقش و شمایلی متفاوت شروع شد. او درهمان ابتدا با آن گریم و رفتاری که از خودش نشان داد تا حد زیادی از مختصات نقشش پرده برداشت.

نقش نیکی کریمی در سریال یاغی چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

نیکی کریمی را در «یاغی» با چتری بسیار کوتاه و رنگ پوستی زرد و تا حدی تیره می‌بینیم. مژه‌هایش ریخته و به نظر می‌رسد به جای ابروها هم با مداد توی صورتش خط کشیده است. چهره‌اش بی‌حالت است و نگاهش هیچ حسی را منتقل نمی‌کند. فک پایینش یک مقدار به طرف راست متمایل شده و در کل حالتی خشن به خودش گرفته است.

e0d8fdb6-7eab-40cb-a970-59c1a77ec97a

نیکی کریمی که در نقش شیما ظاهر شد در همان نقطه ورود با زخمی کردن عمدی دستش، دروغ‌هایی که پشت هم گفت و نهایتا بیهوش کردن عاطفه موضعش را در سریال مشخص کرد. او حضور کوتاه اما مهم در سریال داشت و تصویر روشن‌تر از گذشته پیچیده طلا و بهمن و رابطه عاطمی خود با با بهمن ارائه کرد.

نیکی کریمی

آن طور که نیکی کریمی نیز می‌گوید شیما یاغی، مجنون، شخصیت مانیاک، دپرسیو، شخصیت شیدا، دوقطبی، ولی معصوم است . شیما زنی است که بازگشت تا تکلیف خیلی چیزها مشخص کند و دروغ یک زندگی را رو کند، اما در نهایت با یک گلوله کشته می‌شود. این حضور کوتاه را باید متفاوت‌ترین بازی نیکی کریمی در چند سال اخیر دانست. کریمی به لطف چهره جذابش شناخته می‌شود، اما این بار زیر گریمی سنگین رفت تا شخیصتی متفاوت را زنده کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان