//
کدخبر: ۳۶۲۶۸۷ //

بگو اول در تصویر چی دیدی تا بهت بگم شخصیت بی خیالی داری یا محتاط

این تست، سطح صبر را نشان می دهد و اینکه آیا شما یک فرد محتاط هستید یا بی‌خیال.

بگو اول در تصویر چی دیدی تا بهت بگم شخصیت بی خیالی داری یا محتاط
به گزارش فرتاک نیوز،

این تست، سطح صبر را نشان می دهد و اینکه آیا شما یک فرد محتاط هستید یا بی‌خیال. تصویر زیر را بررسی کنید و سعی کنید آنچه را که در ۷ ثانیه اول می بینید تجزیه و تحلیل کنید. در این تست ها از قانون هفت ثانیه استفاده می شود زیرا روانشناسان میگویند که آنچه مغز در ۷ ثانیه درک می کند، اولین برداشت ذهن ناخودآگاه شما است.

133019-858209

درخت

شما یک فرد بسیار خوش شانس هستید که زیاد به هیچ چیز فکر نمی کنید. شما کاملاً از زندگیتان راضی هستید و در مورد اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، ذهن خودتان را درگیر نمیکنید. شما واقعاً آدم بیخیالی هستید.. یک مرز باریک بین بیخیالی و احتیاط در شما وجود دارد و شما می دانید که چگونه تعادل آن را حفظ کنید.

تصویر ببر روی درخت

شما فردی بسیار محتاط هستید. شما دوست دارید قبل از انجام هر کار جدیدی محیط اطراف خودتان را بررسی کنید. شما دوست دارید فراتر از موقعیت ها را ببینید و فردی آینده نگر هستید که دوست دارید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. این ویژگی شما باعث میشود محتاط تر شوید و از شکست می ترسید.

ببر خوابیده

اگر ببر خوابیده را دیدید، در حال حاضر منتظر فرصتی در زندگیتان هستید. مسائل را در زندگی تان جدی میگیرید و نمی خواهید هیچ فرصت جدیدی را از دست بدهید. بسیار محتاطانه عمل میکنید و برای هرچیزی برنامه ریزی میکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان