//
کدخبر: ۳۶۲۶۲۳ //
یادداشتی از علی مسعودی

برای دیده شدن باید دست به هر کاری زد! / از این هالک های وطنی زیاد داریم

سجاد غریبی با آبروریزی که ببار آورد، نشان داد که در ایارن خیلی از هالک های تقلبی وجود دارد

برای دیده شدن باید دست به هر کاری زد! /  از این هالک های وطنی زیاد داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

حضور سجاد غریبی ( هالک فتوشاپی!) در مسابقه با بوکسور قزاقستانی در شهر دبی امارات آنقدر بازتاب منفی داشت؛ بطوری که همه این ورزشکار ( شهرت طلب) را حسابی‌ مسخره کردند!

اینکه داستان یک ورزشکار بیشتر فتوشاپی با نزدیک به ۴۰ کیلوگرم چربی های اضافی بدون کوچکترین تمرین تخصصی در هر مسابقه ای شرکت می کند و حسابی نیز کتک می خورد و بازنده از رینگ خارج می شود؛ بطوری که او حتی در جدال های " فیس تو فیس" هم  قافیه را به حریفان می بازد و فقط تمسخر عموم را به جان می خرد چیست؛ قطعا بیشتر جنبه دیده شدن را دارد تا قهرمان شدن!

شاید سجاد غریبی دوست داشته باشد به هر قیمتی دست به هر کاری بزند تا هم فالوئر جمع کند و هم به شهرت برسد، ولی سئوال اینجاست که چرا یکی از قهرمانان ورزش رزمی " ساواته"، (حمزه مرادیان) پذیرفت همراه این شخص راهی امارات شود و خودش را زیر سوال ببرد؟! قهرمانی که چندین و چند مدال آسیایی و جهانی دارد و به جز این مربی شناخته شده ای در ورزش رزمی محسوب می شود و شاگردان زیادی را نیز به پرورش‌ داده است. حال از این مربی می توان چند سؤال پرسید. آیا او هم برای دیده شدن رفته‌ بود؟! آیا او نمی دانست برای قهرمانی، دو هفته تمرین کردن کردن کافی نیست؟! قطعا می دانست، ولی متاسفانه چون در "جو" نام غریبی قرار گرفته بود، همراه او رفت وگرنه خود مرادیان هم به خوبی خبر داشت از این هالک چیزی نصیبش نمی شود، به جز چند تا فالوئر و کمی هم دیده شدن!

حال اینکه چرا این ورزشکار فتوشاپی بدون تمرین و حتی داشتن کوچکترین تخصص رزمی به دنبال مبازره می گردد و با نام یک ایـرانی دنبال آبروریزی است، بیشتر جنبه‌ تبلیغات و چهره شدن را دارد تا افتخار آفرینی در سطح جهانی.

 در ای راستا بد نیست بدانید؛ چند وقت پیش اتفاقی‌ یکی از این شهرت طلب ها را دیدم که چند سال پیش در مسابقه فوتبال به نام "جیمی جامپ " وسط زمین پرید و توسط یک مربی مطرح لیگ برتری حمایت شد تا در عرض چند ماه بیش از ۱۵۰ هزار فالوئر جمع کرده و در نهایت خیلی زود خودزنی کند! این شخص که از هول حلیم در دیگ افتاده بود، برای اینکه بیشر دیده شود، شروع به تبلیغات کرد و در لایو زنده هم به دلیل " جو گیر" شدن حاضر نشد خانومی که بی حجاب معرکه گرفته بود را سانسور کند! در نهایت این اتقاق عجیب کار را به جایی رساند تا او از سوی قانون ۱۰ روزی بازداشت شده و آب خنک هم بخورد! حال او هم فالوئرهایش را از دست داده و هم کارش را که الان در به در دنبال کسی می گردد تا مجددا حمایتش کن و به گذشته‌ برگردد! حتی خبر می رسد مربی که از او حمایت کرده بود و در رستورانش کار نیز داده بود، دیگر اجازه نمی دهد نزدیکش شود! 

نکته مهم اینجاست؛ وقتی از این جیمی جامپ شهرت طلب پرسیدیم چرا دنبال این کارها می روید؟ پاسخ داد؛ در شرایط کنونی باید خودت را به دیوانه بازی بزنی تا شهرت پیدا کنی، وگرنه با ساکت و بی حاشیه بودن هیچ کسی دنبالت نخواهد آمد!

نمونه دیگری هم داریم؛ مثل امیر مقصودلو ( تتلو) که با فحاشی کردن و آهنگ های پر از توهین و بدون محتوا توانسته جوانان خام و کم سن و سال را به سمت خودش بکشاند. اگر همین خواننده فراری! می خواست راه درست را برود و اهنگ های به درد بخور بخواند آیا این همه طرفدار داشت؟! حال چه کسانی "تتلو" را به شهرت رسانده اند؟! قطعا همین افرادی که فحاشی و موزیک های بی محتوا را به موزیک های سنتی و پاپ ترجیح می دهند، چون علاقه به خواننده ای دارند که با فحاشی کردن توانسته خودش را مطرح کند! جالب است بدانید سالها پیش همین خواننده را برای مصاحبه کردن هماهنگ کرده بودند ولی مدیر مسئول روزنامه این اجازه را نداد، چون شخصیت مثبت اجتماعی را نداشت. 

در هر حال خیلی ها برای شهرت پیدا کردن و شناخته‌ شدن، حتی حاضر هستند همه جا آبروریزی کنند، ولی دیده شوند. از این دست آدم ها همه جا پیدا می شوند حتی در سیاست که بارها شاهد بودیم افراد سیاسی، هنری، اجتماعی و دیگران برای مطرح شدن حرفت های بی معنی و " صد تا یه غاز" را زده اند! مثل همین دکتر عباسی که درباره‌ فوتبالیست ها اظهار و نظر کرد و چقدر دیده شد؛ البته دیده شدن، از نوع منفوریت که احتمالا خودش نیز از ته دل درباره فوتبال حرفی که زده بود پشیمان شد، ولی چون برایش بازتاب زیادی داشت شاید پیش خودش کیف کرد! یا آن مجری که در برنامه زنده مدعی شد هر کسی نمی تواند با شرایط فعلی کشور بسازد، از ایران بروند! یا کسی که ادعا کرد؛ ما دور ریز غذاهایمان را بدهیم خیلی از کشورهای غربی را سیر می کنیم! در هر حال ما به هر کجا که سری بزنیم و چشم مان را باز کنیم،  هالک های وطنی زیادی را خواهیم دید که تنها تفاوت در چهره آنهاست.

اینکه چه کسانی این افراد را چهره می کنند، همان افراد بیکار و شاید بی فکری هستند که زود آنها را فالو می کنند تا از خود - بیخود شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان