//
کدخبر: ۳۶۲۳۳۲ //
جذابیت

جذابیت شما به این ۴ دلیل کم می شود/حتماً رعایت کتید

رفتار یا شخصیت ما بیشتر از ظاهر و اندام زیبا روی جذابیت ما تاثیر میگذارد.

جذابیت شما به این 4 دلیل کم می شود/حتماً رعایت کتید
به گزارش فرتاک نیوز،

رفتار یا شخصیت ما بیشتر از ظاهرو اندام زیبا روی جذابیت ما تاثیر میگذارد. آیا تابحال با افراد زیبایی برخورد کرده اید که فقط چند دقیقه توانستید رفتار آنها را تحمل کنید؟ گاهی اوقات ما ناخواسته ، کارهای اشتباهی انجام می دهیم که روی جذابیت ما تاثیر منفی میگذارد.

عدم نیاز به دیگران

اینکه به گونه ای رفتار کنیم که به دیگران نیازی نداریم کار اشتباهی است. وقتی مردم خصوصا افرادی که دوستشان دارید احساس میکنند شما هیچ نیازی به آنها ندارید، شما را فراموش می‌کنند. استقلال داشتن خوب است اما دفعه بعدی که کسی را ‌دیدید به او لبخند بزنید و سلام کنید. هرچه مهربانتر باشید، جذاب تر هستید.

وابستگی

یکی از اشتباهات این است که خودمان را به شدت وابسته نشان بدهیم، کلید جذابیت، تعادل است. هیچ کس افراد وابسته را دوست ندارد. ما برای رشد نیاز داریم که گاهی تنها باشیم. اینکه مزاحم زمان تنهایی دیگران بشوید، از جذابیت شما میکاهد.

شایع ترین دلیل وابستگی، احساس ناامنی و ترس از تنها ماندن است. به‌ویژه در روابط عاشقانه، وقتی نگران از دست دادن کسی هستید به او وابسته میشوید.

تنبلی

تنبلی پیامدهای منفی زیادی دارد. اول از همه، افراد تنبل خسته کننده هستند. ثانیاً تنبلی نشان دهنده عدم استقلال است. افراد سخت کوش، مستقل و با اراده جذابترهستند. بهمین خاطر، ما جذب افراد مشهور و موفق می شویم. موفق بودن، جذاب است. تحصیلات و وضعیت مناسب مالی ، می تواند افراد را جذاب تر کند. یک فرد سخت‌کوش، جاه‌طلب و وظیفه‌شناس جذاب‌تر از یک فرد تنبل است.

در روابط عاشقانه، یک همسر سخت‌کوش و با اعتماد به نفس، به ما احساس امنیت می دهند .

ابراز علاقه به همه

وقتی با همه اطرافیانتان با لحنی صمیمانه صحبت میکنید و برای تعریف کردن از دوستانتان از کلمات عاشقانه استفاده میکنید، مثل یک فرد چاپلوس به نظر میرسید که هیچ حق انتخابی برای نحوه صحبت کردنش با افراد مختلف، ندارد. اگر با همه به یک شکل رفتار کنید، به مرور زمان، رفتارهای شما غیرواقعی تلقی میشوند. حتی هم اگر بخواهید به کسی ابرازعلاقه کنید، او باور نمیکند .

بهتر است مردم ، شما را به خاطر شخصیتی که دارید دوست بدارند، نه به خاطر ظاهرتان.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان