//
کدخبر: ۳۶۱۴۳۷ //

برگزاری مسابقات کشوری چرتکه (محاسبات‌ذهنی) با حضور ۱۱۲ شرکت‌کننده در کرمانشاه

مسابقات کشوری چرتکه (محاسبات‌ذهنی) با حضور ۱۱۲ شرکت‌کننده به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری مسابقات کشوری چرتکه (محاسبات‌ذهنی) با حضور ۱۱۲ شرکت‌کننده در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن‌خاوری در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری چرتکه (محاسبات ذهنی) که امروز (هفتم مرداد‌‌ ماه) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۱۲ شرکت‌کننده دختر و پسر در رده‌های سنی ۵ تا ۱۲ سال از استان‌های، تهران، کرج، ورامین، پیشوا، اسلام شهر، کرمانشاه، سنندج، روانسر، جوانرود ،کامیاران و با همراهی ۲۰ مربی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

 مدیر‌عامل مجموعه‌ بین‌المللی، آموزشی، بالینی‌ نوآوران افزود: دوره مقدماتی و استانی مسابقات چرتکه (محاسبات ذهنی) در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد و افراد منتخب از بین رده‌های سنی ۵ تا ۱۲ سال به این دوره از مسابقات راه یافتند.

مسابقات کشوری چرتکه

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز با اعلام اسامی برتر فردا (هشتم ‌مرداد‌ماه) برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم کاپ، گواهینامه‌بین‌المللی و جایزه‌ای به رسم یادبود اهدا‌خواهد شد، همچنین برگزیدگان به مسابقات بین‌المللی راه خواهند یافت.

خاوری خاطرنشان کرد: آموزش دوره‌های چرتکه با هدف افزایش هماهنگی نیمکره‌های چپ و راست مغز انجام می‌گیرد و در مجموعه‌ بین‌المللی، آموزشی، بالینی‌ نوآوران علاوه بر این آموزش‌ها که به افزایش بهره‌وری و آگاهی در کودکان منجر می‌گردد بصورت بالینی و اختصاصی هم توسط روانشناس بالینی با کودکان کار می‌شود که مسیر مثبت و صحیحی را طی نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان