//
کدخبر: ۳۶۱۰۵۵ //
معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل کمیته استقبال از ماه محرم در شهرداری کرمانشاه

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه به استقبال ماه محرم می رود، گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان کمیته استقبال از ماه محرم در مجموعه مدیریت شهری تشکیل شده است.

تشکیل کمیته استقبال از ماه محرم در شهرداری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس برومند نامداری در نشست کمیته استقبال از ماه محرم که با ریاست شهردار کرمانشاه در معاونت خدمات شهری شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم، کمیته استقبال از ماه محرم در مجموعه معاونت خدمات شهری کرمانشاه تشکیل و اقدامات متناسب با این ایام در این کمیته برنامه‌ریزی و در سطح مناطق هشتگانه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت حماسه عاشورا و بزرگداشت ایام محرم، افزود: در ایام ماه محرم مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه آمادگی کامل برای خدمت رسانی مناسب و فراهم نمودن رفاه برای جامعه شهروندی را دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کلانشهر کرمانشاه، تصریح کرد: در همین راستا تمام تلاش خود را در مجموعه مدیریت شهری به کار خواهیم گرفت تا ارائه خدمات در این ماه با کیفیت بالاتری انجام گرفته و رضایت خاطر جامعه شهروندی را به دنبال داشته باشد.

مهندس برومند نامداری خاطرنشان کرد: در نشست هم‌اندیشی هیات مذهبی با کمیته استقبال از محرم در شهرداری کرمانشاه، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ایمنی و شهروندی تاکید خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت مردمی هیات مذهبی و هماهنگی مجموعه مدیریت شهری امیدواریم مراسمات شایسته این ماه در کرمانشاه برگزار شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان