//
کدخبر: ۳۶۰۷۱۷ //
پارسا پیروز فر | الناز شاکردوست

عاشقانه باورنکردنی پارسا پیروز فر و الناز شاکردوست + ویدئو لورفته

ویدئویی از عاشقانه های پارسا پیروز فر و الناز شاکردوست که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

عاشقانه باورنکردنی پارسا پیروز فر و الناز شاکردوست + ویدئو لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

پارسا پیروزفر (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. پارسا پیروزفر فعالیتش را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ با حضور در فیلم‌هایی مانند شیدا (۱۳۷۷) و اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد. جدیدترین حاشیه ایجاد شده برای پارسا پیروز فر را در ادامه مشاهده میکنید.

سکانسی از بازی فوق العاده پارسا پیروز فر و الناز شاکردوست در فیلم سینمایی تی تی را می بینید.

بیوگرافی پارسا پیروزفر:

پارسا پیروزفر در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران متولد شد.

پارسا پیروزفر در کودکی و از سال ۱۳۶۳ در عرصه کامیک استریپ و گرافیک فعالیت کرد و علاقه بسیار زیادی به کارهای گرافیکی دارد و کار در این عرصه را تا سال ۱۳۶۹ ادامه داد و طراحی های زیادی را از خود به جا گذاشت ولی بنا به دلایلی نامعلوم هیچکدام از آنها را منتشر نکرد.

پارسا پیروزفر در سال ۶۹ دیپلمش را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرد و هوش بسیار بالایی در ریاضی دارد و در سال ۱۳۷۰ با بهترین رتبه در کنکور قبول شد و در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته نقاشی به تحصیل مشغول شد.

شروع فعالیت هنری پارسا پیروزفر:

پارسا پیروزفر همان زمان در دانشگاه‌های مختلف به روی صحنه تئاتر رفت و در سال ۱۳۷۱ برای نخستین بار در فیلم مجسمه در نقش یک دانشجو حاضر شد و پس از آن درسال ۱۳۷۲ ، در نقش کوتاهی در فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی حضور پیدا کرد.

پارسا پیروزفر

در سال ۱۳۷۴ دوره بازیگری را در مؤسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان پشت سر گذاشته و در سال ۱۳۸۰ نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. در طی سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ در مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه و دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین در سال ۱۳۸۶ در مؤسسه فیلم‌سازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخت. او در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم «مهمان مامان» جایزه بازیگری هشتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد.

آقای پیروزفر همچنین جوایز دیگری نیز برای فیلمهای اعتراض، اشک سرما و... نیز کسب کرده است. وی از زمان دانش‌آموختگی از دبیرستان تا کنون در زمینه‌های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه‌سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی، دوبله ، بازیگری ، کارگردانی تئاتر و همچنین شرکت در نمایشنامه‌های رادیویی تجربه کسب کرده‌است.

وی همچنین در تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته‌است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان