//
کدخبر: ۳۶۰۳۸۴ //

مادر شهید والامقام سرلشکر ادبیان درگذشت

مادر شهید والامقام سرلشکر ادبیان از شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس درگذشت.

مادر شهید والامقام سرلشکر ادبیان درگذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 حاجیه خانم حبیبه رضایی مادر شهید والامقام امیر سرلشکر حسین ادبیان درگذشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهید سرلشکر ادبیان فردا ساعت 9 صبح در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار و همچنین مراسم ختم حاجیه خانم رضایی ساعت 18 در مسجد امیرالمومنین ( ع) واقع در بلوار طاق بستان برگزار خواهد شد.

آیت الله علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه درپی درگذشت مادر شهید ادبیان پیام تسلیت صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه 11 اردیبهشت سال 1360 فرمودند: در هفته گذشته ما 2 عنصر عزیز، 2 قهرمان، 2 سرباز اسلام را از دست دادیم. 2 جوانی که در راه خدا مدت‌های مدید با قاطعیت و با ایمان کامل جنگیده بودند. یکی سروان شیرودی، افسر هوانیروز و دیگری سرگرد ادبیان این 2 نظامی مسلمان برای ما خیلی حرف‌ها دارند.

خانواده محترم شهید معظم امیر سرلشکر حسین ادبیان

عروج بانوی مجاهد پرور حاجیه خانم حبیبه رضایی از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و مادر شهید معظم امیر سرلشکر حسین ادبیان موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش آن بانوی عزیز در تربیت فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار که با مجاهدت کم‌نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز درآوردند، برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این‌جانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید ادبیان و مردم گران‌قدر استان کرمانشاه از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه مغفوره علو درجات عالیه و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسئلت می‌نمائیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان