//
کدخبر: ۳۶۰۳۲۱ //
دنیا جهانبخت | امیر تتلو | تتلو

حمله وحشتناک دنیا جهانبخت به امیر تتلو/ امپراطوری خواننده نخود مغز برباد رفت!

دنیا جهانبخت امیر تتلو را نابود کرده است و بعید است او حالا حالا ها بتواند کمر راست کند.

حمله وحشتناک دنیا جهانبخت به امیر تتلو/ امپراطوری خواننده نخود مغز برباد رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

دنیا جهانبخت، دختری که خیلی زود رمز پول درآوردن به هر قیمتی را پیدا کرد و آن قدر در این رابطه موفق عمل کرد که به قول معروف الان با شاه هم فالوده نمی‌خورد و بابت هر استوری و پست ایسنتاگرامی مبالغ نجومی دریافت می کند.

او الان یکی از معروفترین بلاگرهای دختر ایران است که در خارج از کشور و بدون نظارت در حال کسب درآمد است به طوری که گویی با امیر تتلو و سحر قریشی برای کسب درآمدهای بیشتر در رقابت هستند .

آنهاز نقطه ضعف جوانان ایرانی استفاده کرده و خیلی زود و با ساده‌ترین راه می‌توانند توجه مخاطبان میلیونی را به خود جلب کرده و در اغلب اوقات نیز ممکن است با هم ازدواج مصلحتی، طلاق مصلحتی، دعوای زرگری و ... یا هر اسم دیگری که شما دوست دارید روی آن بگذارید را انجام بدهند تا شاید به درآمدهای بیشتر دست یابند.

دنیا جهانبخت الان می تواند ادعا کند در بین بلاگرهای ایرانی یکی از بهترین ها در سطح دنیا است و این می تواند برای او سودآوری وحشتناکی به همراه داشته باشد.

به راستی ضعف فرهنگی ما ایرانیان از کجا سرچشمه می گیرد که افرادی این چنین با کم ترین سواد ممکن می توانند آنها را به راحتی فریب داده و هر طوری که دوست دارند روی انگشتان دست بچرخانند.

شما فکر میکنید دنیا جهانبخت موفق تر عمل نموده است یا امیر تتلو؟ البته سر کیسه نمودن مردم بینوا را می گویم.

دنیا جهانبخت در حال حاضر بیش از 15 میلیون نفر دنبال کننده در ایسنتاگرام دارد و به امپراطوری امیر تتلو در فضای مجازی حمله کرده و او را پایین‌تر از خود آورده است ، البته تتلو در ایسنتاگرام فعالیت نداشته و در یوتیوب فعالیت دارد و در آن شبکه اجتماعی 652هزار دنبال کننده دارد، که خود گویا همه چیز می باشد و دنیا جهانبخت این قدر در اینستاگرام قدرتمند شده است که تتلو را نگران کرده باشد و این می‌تواند برای این خواننده معروف و البته کوچک مغز و بی ادب بسیار ناراحت کننده باشد و شک نداشته باشید که او در اندیشه تلافی و انتقامی سخت است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان