//
کدخبر: ۳۵۹۸۱۹ //

کلاس یوگای مختلط زنان و مردان با لباس‌های عجیب و نامتعارف در تهران+ ویدئو لورفته

فیلمی از مجتمع ایران‌مال در فضای مجازی پخش شد که در آن تعدادی زن و مرد مختلط اقدام به ورزش یوگا کردند

کلاس یوگای مختلط زنان و مردان با لباس‌های عجیب و نامتعارف در تهران+ ویدئو لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

طی روز‌های اخیری کلیپی از ورزش دسته‌جمعی و مختلط زنان و مردان در مجتمع ایران‌مال مشاهده می‌شود که در آن افراد با وضع نامتعارف به صورت مختلط به ورزش یوگا می‌پردازند.

حجت‌الاسلام سید‌علی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با فارس درباره این اقدامات هنجار‌شکنانه می‌گوید: اجرای قانون عفاف و حجاب در روز‌های اخیر با قوت انجام می‌شود و برنامه‌های مختلف اجرا شده برای روز عفاف و حجاب توانست به خوبی دسیسه‌های دشمنان خصوصاً فراخوانی که برای کشف حجاب در روز ۲۱ تیر‌ماه را داده‌ بودند خنثی کند. متأسفانه گاهی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه در جاهایی هستیم که انتظار نمی‌رود و نمونه آن همین اتفاق مجتمع ایران‌مال است.

البته در اجرای قانون دستگاه‌های مختلف اهتمام خوبی دارند اما به نظر می‌رسد برخی دوستان از اجرای قانون ترس دارند و مدام ابراز نگرانی می‌کنند که ممکن است جامعه دچار دو دستگی شود.

برگزاری کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع عفاف و حجاب

بنا بر این گزارش هفته گذشته جلسه‌ کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد و نمایندگان دستگاه‌های مختلف به ارائه گزارش از اجرای قانون عفاف و حجاب به مجلس ارائه کردند که حجت‌الاسلام خانمحمدی درباره این جلسه گفت: در این نشست نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله نمایندگان وزارتخانه‌های گردشگری، ورزش، علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند و به ارائه گزارش از برنامه‌هایشان درباره عفاف و حجاب پرداختند. متأسفانه یکی از موضوعات مطرح شده این است که عزیزان نگران هستند که مبادا جامعه دو قطبی شود و حتی برخی معتقد هستند که کار را باید تعطیل کرد. من در صحبت‌هایم به این عزیزان گفتم دشمن دارد کار می‌کند و این همه فراخوان برای روز عفاف و حجاب نمونه ا« است اما با این حال در روز عفاف و حجاب کمتر از ۵۰ کلیپ توسط دشمنان پخش شد که اثری هم نداشت و دسیسه‌های دشمن به خوبی توسط مردم آگاه خنثی شد.

به گفته خانمحمدی این نقدی به وزارت ورزش و جوانان است که چرا در کشور ۴۰ هزار باشگاه بدون مجوز هستند و ۲۰ هزار باشگاه مجوز‌دار هم نظارتی بر روی آنها نیست. این آماری است که نماینده وزارت ورزش در مجلس داد و باید مسئولان قضایی کشور برخورد بسیار جدی با این کار مسئولان ابران‌مال انجام دهند که این قدر راحت هنجار شکنی می‌کنند و گستاخانه از آن فیلم تهیه می‌کنند و پخش می‌کنند.

به گزارش فارس این روز‌ها اجرای قانون عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی در حال اجرا است و جزئیات اجرای در اصناف در دست تدوین و ابلاغ است. ضروری است دستگاه‌های مختلف با قوت پای اجرای این قانون بایستند و از اتفاقات هنجار‌شکنانه‌ای مانند کشف حجاب و یا بدحجابی جلوگیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان