//
کدخبر: ۳۵۸۳۶۰ //

با این ترفند‌ها عشق ناکامتان را فراموش کنید

اگر میخواهید عشق ناکامتان را فراموش کنید مطالب زیر را بخوانید

با این ترفند‌ها عشق ناکامتان را فراموش کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

عاشق شدن آسان است، شکستن قلب هم آسان است. قسمت سخت شکست عشقی، درد آن نیست بلکه فراموش کردن خاطرات کسی است که دوستش دارید. خاطرات هرگز از بین نمی روند و در قلب شما باقی می مانند

خاطرات جدید و معنادار

بازدید از مکان‌ها یا انجام فعالیت‌هایی که قبلا به همراه او انجام می‌دادید، آزاردهنده است. جدایی، پایان دنیا نیست. با خانواده و دوستانتان به مکان های دیدنی بروید. با هم عکس بگیرید، غذا بخورید و از همه چیز لذت ببرید. خاطره های جدید باعث میشود، خاطرات گذشته را فراموش کنید.

بیرون بروید

تنهایی، قاتل شما است. خودتان را در اتاق حبس نکنید. پنجره ها را باز کنید و بیرون را نگاه کنید. کفش های خود را بپوشید و پیاده روی کنید. هر چه بیشتر در اتاق بمانید، بیشتر به گذشته فکر میکنید. درست است که علاقه ای به انجام هیچ کاری ندارید اما باور کنید که هیچ چیز و هیچکس نمیتواند گذشته را برگرداند.

پیاده روی کنید

 از مناظر، ترافیک، خیابان های شلوغ لذت ببرید و به افرادی که در مسیر می بینید ،لبخند بزنید. مشغله فکری اجازه نمیدهد به گذشته فکر کنید.

کارهای هیجان انگیز انجام دهید

سوار ترن هوایی شوید و برای دلخوشی خود فریاد بزنید.

 مغز شما نیز به هیجان نیاز دارد، زیرا هیجان باعث می شود تا مغز سلول های جدید تولید کند و به شما یادآوری کند که زندگی ادامه دارد.

خاطره ننویسید و فقط صحبت کنید

اگر می‌خواهید چیزی را فراموش کنید، بهتر است در مورد آن چیزی ننویسید. فقط در مورد آن با کسی که شما را قضاوت یا نصیحت نمیکند، صحبت کنید. زیرا هر بار که راجب خاطراتمان صحبت میکنیم قسمتی از آن را فراموش یا تحریف میکنیم . وقتی جزییات خاطرات را فراموش کنید، آن شخص و خاطراتش دیگر برای شما اهمیتی ندارد.

هرچیزی که از او دارید، دور بریزید

خاطرات، تصاویر ذخیره شده در مغز هستند. لوازمی مانند عکس، فیلم و هدایا فقط تأثیرات آنها را بیشتر می کنند و احساسات ما را تحریک می کند. باید به ذهن خود فضا بدهید تا ریکاوری شود و به حالت عادی برگردید. این رابطه به پایان رسیده است. اینکه به چیزهایی بچسبید که فقط گذشته را به شما یادآوری می کند هیچ فایده ای ندارد.

یک سرگرمی پیدا کنید

نقاشی کنید، برقصید ، هنرهای رزمی را امتحان کنید، به باشگاه بروید و هرکاری که قبلا دوست داشتید و نکردید، انجام بدهید. بهترین زمان برای تغییر کردن، مشغول نگه داشتن ذهن وفراموش کردن کسی که قلبتان را شکسته ، همین حالا است. وقتی زمانتان پر شود، بهتر و راحت تر به زندگی عادی خودتان ادامه میدهید.

به روزهای بد فکر کنید

اگر می خواهید به سرعت او را فراموش کنید، بهتر است به جای تمرکز روی خاطرات شیرین ، به کارهای بدی که انجام داده و به شما آسیب زده ،فکر کنید. این کار فقط برای این است که به خودتان یادآوری کنید که زندگیتان ، شادتر و بهتر از گذشته است.

به رستوران یا کافی شاپ بروید و از خودتان پذیرایی کنید

اگر گاهی با خودتان دوست باشید، ضرری ندارد. یک روز را تعطیل کنید وبه رستوران یا کافی شاپ های جدید بروید، غذاهای مورد علاقه خود را بخورید، و از پرخوری نترسید. شما لیاقت شاد بودن را دارید.

با دوستان خود بیشتر معاشرت کنید

اگر دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کردند، آن را رد نکنید. تا زمانی که هنوز جوان هستید از زندگی لذت ببرید!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان