//
کدخبر: ۳۵۷۴۶۶ //
علی صادقی

علی صادقی نیروی امنیتی شد !! + ویدئو لورفته

علی صادقی ستاره طنز نیروی امنیتی شده است

علی صادقی نیروی امنیتی شد !! + ویدئو لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صادقی زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال بهترین تابستان من با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی با دوبله افشین زی نوری آغاز شهرت وی بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های خانه به دوش و متهم گریخت به اوج رسید.

علی صادقی بازیگر بازمزه سریال های تلویزیونی طنز که محبوبیت خوبی دارد، در یکی از سریالها نقش نیروهای امنیتی را بازی میکند که خنده را برلبان بینندگان می آورد.

علی صادقی یکی از ستاره های کمدی ایران است که باید قدر او را دانست چرا که در هر شرایطی می تواند سکانس خنده داری را تولید و مردم را به خنده وادار کند

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی (متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. علی صادقی فوق دیپلم کامپیوتر است. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است. یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد.

علی صادقی بازیگری را از سال 1370 و در سن 11 سالگی شروع کرد. او توسط امیر سماواتی برای بازی در سریال آفتاب عالم تاب انتخاب شد و خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شد. علی صادقی با نقش آفرینی در سریال بهترین تابستان من به کارگردانی علی بهادر فعالیت حرفه ای را شروع کرد.

علی صادقی

علی صادقی چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های «کوچه اقاقیا» «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و «بزنگاه» «سه در چهار» «نقطه سر خط» «خوش نشین ها» «زن‌بابا»«دردسر والدین»«قرارگاه مسکونی»«پشت کنکوری ها»«زندگی به شرط خنده» به اوج رسید.

صادقی در کنار بازیگری فروشگاه فروش کامپیوتر و دو سوپر مارکت نیز دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان