//
کدخبر: ۳۵۷۳۹۳ //

آخرین مهلت انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فرصت انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم برای داوطلبان مجاز فردا ۹ تیر به پایان می رسد.

آخرین مهلت انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی افزود: چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بودند. از میان افراد واجد شرایط تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر معادل ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر معادل ۵۴ درصد از داوطلبان زن بودند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir منتشر شد و داوطلبانی که طبق ضوابط مجاز به انتخاب رشته محل شده اند، تا پنجشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند ۱۰۰ کدرشته محل را انتخاب کنند.

به گزارش مهر، آزمون دستیاری دوره چهل و نهم ابتدا قرار بود در ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود. این آزمون در ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان