//
کدخبر: ۳۵۷۳۲۱ //

جنجال در عروسی/ پسرعموی عروس دست عروس خانوم را گرفت و داماد زد به سیم آخر!

عروس و داماد بر سر مختلط بودن مراسم ازدواجشان تفاهم کرده بودند اما درست در اوج مراسم، داماد با حرکتی غیرقابل انتظار، مسیر مراسم را تغییر داد.

جنجال در عروسی/ پسرعموی عروس دست عروس خانوم را گرفت و داماد زد به سیم آخر!
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسم و رسومات برگزاری مراسم ازدواج در همه جای دنیا یکسان نیست و مردم هر منطقه به شیوه ی سنتی خود این مراسم را برگزار میکنند. در برخی از کشورها حضور میهمانان زن و مرد در یک سالن و مختلط بودن مراسم، عادی است ولی ممکن است این مسئله برای هر آقای دامادی قابل قبول نباشد، مثل دامادی که ماجرایش را در این بخش خواهید خواند.

در یکی از روستاهای هندوستان جشن عروسی به پا بود؛ این عروسی مثل تمام عروسی های دیگر روستا، مختلط برگزار شده بود و آقایان و خانم ها همگی کنار یکدیگر جمع بودند تا اینکه داماد با دیدن صحنه ای، به شدت عصبانی شده و واکنش تندی از خود نشان داد.

او که در حال صحبت با چند نفر از میهمانان بود ناگهان متوجه شد که عروس در گوشه ای از مجلس در حال شادی در میان حلقه ای از میهمانان است، حلقه ای که از دختر و پسرهای جوان فامیل عروس خانم تشکیل شده بود، حلقه ای که طبق رسم این روستا برای خوش یمنی، دور عروس تشکیل میشود.

در میان افرادی که جزو آن حلقه بودند، پسر عموی عروس خانم، یعنی خواستگار قبلی هم حضور داشت و همین مسئله باعث عصبانیت داماد و باقی ماجرا شد. داماد با دیدن این صحنه به سرعت خودش را به عروس رساند و سیلی محکمی به صورت او زد، شدت این سیلی به قدری بود که عروس بینوا نتوانست خود را کنترل کرده و روی زمین پرت شد.

این حرکت زشت داماد برای میهمانان و خانواده عروس خوشایند نبود و باعث درگیری شدید بین حاضرین شد. خانواده عروس که از این اتفاق بسیار ناراحت شده بودند، دخترشان را از مراسم بیرون برده و زندگی مشترک این دو را پیش از شروع، خاتمه دادند.

جالب است بدانید، خبرها حاکی از آن است که همان شب بعد از بهم خوردن مراسم، عروس و خانواده اش برای تلافی کار زشت دامادشان، به پسر عمویی که خواستگار قبلی بود و بارها جواب رد شنیده بود، جواب مثبت داده و قرار ازدواج گذاشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان