//
کدخبر: ۳۵۷۱۷۵ //
الناز شاکر‌دوست

تصویری جنجالی از الناز شاکر‌دوست با مو و لباس آبی/ خانم بازیگر هر روز به یه رنگ در میاد!

الناز شاکر‌دوست با انتشار تصویری با مو و لباس آبی رنگ انتقاد مخاطبان را به جان خرید.

تصویری جنجالی از الناز شاکر‌دوست با مو و لباس آبی/ خانم بازیگر هر روز به یه رنگ در میاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.

الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان