//
کدخبر: ۳۵۶۹۶۴ //
مه‌لقا باقری

تصویری از تغییر چهره جدید مه‌لقا باقری/ جدایی خانم بازیگر از جواد عزتی کلید خورد!

تغییر چهره مه‌لقا باقری در تصویری که به تازگی منتشر کرده کاملاً مشهود است او از بخشیدن گذشته‌هایی سخن گفته که به عقیده کاربران منظورش جواد عزتی است.

تصویری از تغییر چهره جدید مه‌لقا باقری/ جدایی خانم بازیگر از جواد عزتی کلید خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مه‌لقا باقری (زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰) بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. عمدهٔ فعالیت مه‌لقا باقری در تئاتر بوده و برایش جوایزی نیز کسب کرده‌است.

مه‌لقا باقری

بیوگرافی مه‌لقا باقری:

مه‌لقا باقری متولد 24 خرداد 1360 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد.

مه+لقا+باقری

اولین بار در سال 81 با تئاتر آرش به کارگردانی روح الله صدیقی در تالار مولوی بعنوان بازیگر ایفای نقش کرد و با سریال حوض فیروزه در سال 84 به کارگردانی لاله صبوری جلوی دوربین رفت و با بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان