//
کدخبر: ۳۵۶۷۸۸ //
نسرین مقانلو | تولد نسرین مقانلو

پسر نسرین مقانلو با انتشار ویدئویی تولد ۵۴ سالگی مادرش را تبریک گفت

نسرین مقانلو به بهانه تولد ۵۴ سالگیش ویدئویی که در آن پسرش تولدش را تبریک گفته بود منتشر کرد

پسر نسرین مقانلو با انتشار ویدئویی تولد ۵۴ سالگی مادرش را تبریک گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

نسرین مقانلو (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۷) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. نسرین مقانلو از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. نسرین مقانلو پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید.

نسرین مقانلو در پیج اینستاگرامش نوشت:

چقدر زیباست تبریکات عزیزانت برای زادروز. حس میکنی یک سال دیگر در کنارشان هستی، و حال دلت خوبه، الویرای نازنینم مثل همیشه من رو غافلگیر کرد و با ساخت این کلیپ زیبا که صدای تبریک فرزندانم و دوستان گلم و خود نازنینش بود را به گوش من رساند. ممنون از همه شما عزیزانم. دوستتون دارم و مرسی از دعاهای پر مهرتان.

بیوگرافی نسرین مقانلو:

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین مقانلو در امریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است.

خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند. برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان