//
کدخبر: ۳۵۶۷۸۶ //
مهوش وقاری

جشن تولد زیبا و لاکچری مهوش وقاری با تم صورتی + تصویر

مهوش وقاری تصویری از جشن تولدش با استایل، کیک و گلهای صورتی منتشر کرد که در ادامه خواهید دید

جشن تولد زیبا و لاکچری مهوش وقاری با تم صورتی + تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. همسر مهوش وقاری محسن قاضی‌مرادی، بازیگر سینما و تلویزیون بود. مهوش وقاری لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۱۳۵۵ اخذ کرد. مهوش وقاری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با نار و نی و با همکاری سعید ابراهیمی‌فر آغاز کرد.

مهوش وقاری

بیوگرافی مهوش وقاری

مهوش وقاری در سال ۱۳۳۳ در شهر تهران متولد شد. او دارای تحصیلات علوم سیاسی است و به جز بازیگری به عنوان معلم هم سال های بسیاری از زندگی خود را به کار آموزش پرداخته است و اکنون معلم بازنشسته می باشد.

خانم وقاری از هنرپیشه های باتجربه و قدیمی در عرصه سینما و تلویزیون می باشد وی در خانواده ای هفت نفره بزرگ شده است که دو خواهر و دو برادر دارد.

مهوش وقاری اولین کار بازیگری خود را در سال ۱۳۶۷ با کمک همسرش توانست در فیلمی به نام نار و نی اجرا کند و همینطور بعدها با همسرش در یک سریالی به نام همسران به اجرای نقش زن و شوهر پرداختند.

ازدواج مهوش وقاری

مهوش وقاری ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ هنگامی که ۲۶ ساله بود با همکارش، محسن قاضی مرادی که آن زمان ۳۹ سال سن داشت ازدواج کرد، ملاقات و آشنایی این دو هنرمند از سال ۱۳۵۶ شروع شد. در آموزش و پرورش با یکدیگر همکار بودند و پس از سه سال آشنایی با هم ازدواج کردند. پس از ۴۰ سال زندگی مشترک، این زوج نتوانستند یا نخواستند که فرزندی داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان