//
کدخبر: ۳۵۶۲۵۷ //
مهدی سلطانی

عکاسی قابل تامل مهدی سلطانی/ تصویری از گرگ در آینه ماشینش!

مهدی سلطانی سروستانی تصویری تامل برانگیز از یک گرگ در آینه ماشینش را از نگاه لنز دوربینش منتشر کرد و نوشت:گرگ‌ها از آنچه تصور می‌کنیم به ما نزدیکترند!

عکاسی قابل تامل مهدی سلطانی/ تصویری از گرگ در آینه ماشینش!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدمهدی سلطانی (زادهٔ ۱ شهریور ۱۳۵۰) بازیگر و کارگردان ایرانی است. مهدی سلطانی دارای دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است. مهدی سلطانی به خوانندگی نیز علاقه دارد و تا کنون چند قطعه با صدای خود در فضای مجازی منتشر کرده است

19cc3dcb-d382-42d8-87a1-2b4a033ff86b

بیوگرافی مهدی سلطانی:

مهدی سلطانی سروستانی متولد 1 شهریور 1350 سروستان شیراز است. مهدی سلطانی بازیگر تئاتر، سینما ، تلویزیون و کارگردان نمایش می باشد. 

مهدی سلطانی لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فوق لیسانس خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر گرفته است. وی سپس دکترای تئاتر خود را از دانشگاه آوینیوی فرانسه در سال 1387 دریافت نمود. مهدی سلطانی عضو هیئت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و در کلاس های بازیگری هم به تدریس مشغول است.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی در سال 1371 وارد دانشگاه شد و بعد از آن کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز نمود. اولین کار مهدی سلطانی در عرصه نمایش "چند و چون به چاه رفتن چوپان" نوشته علیرضا نادری بود که سال 1373 در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و مورد توجه هیئت داوران قرار گرفت. عمده فعالیت های مهدی سلطانی به صورت جدی به تئاتر و بازیگری در این عرصه مربوط می شود.

مهدی سلطانی به خوانندگی نیز علاقه دارد و تا کنون چند قطعه با صدای خود در فضای مجازی منتشر کرده و وی قصد دارد قطعات دیگری تولید کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان