//
کدخبر: ۳۵۵۵۴۰ //
کامران تفتی

تصویری از کامران تفتی با محاسن و موی سپید که سوژه شد / پیر شدن یهویی آقای بازیگر!

کامران تفتی با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: همه زور زمان اگر سفیدی موست، مشتاق ترینم برای این برف

تصویری از کامران تفتی با محاسن و موی سپید که سوژه شد / پیر شدن یهویی آقای بازیگر!
به گزارش فرتاک نیوز،

کامران تفتی (زادهٔ ۱۹ فروردین ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. کامران تفتی یک برادر به نام کیوان هم دارد. کامران تفتی وقتی وارد تئاتر شد با استادانی مثل بهزاد فراهانی، محمد چرمشیر و منیژه احمدی همکاری داشته‌است.

کامران تفتی

بیوگرافی کامران تفتی:

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۵۸، فارغ‌التحصیل مقطع لیسانس در رشته بازیگری است. کامران تفتی پسر اردشیر تفتی بازیگر پیشکسوت بوده. کامران تفتی علاوه بر هنر بازیگری، در عرصه خوانندگی نیز فعالیت می کند و اولین آلبوم رسمی خود را در اسفند ۹۴ منتشر کرده است. کامران تفتی یک برادر به نام کیون دار که برادر کامران تفتی نیز در حرفه موسیقی فعالیت می کند.

شایعه برادری عمار تفتی و کامران تفتی:

در بسیاری از رسانه ها عمار دهقانی تفتی را برادر کامران تفتی معرفی نموده اند در صورتیکه اینگونه نیست. عمار تفتی متولد ۳ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دستیار صحنه و لباس، و دستیار کارگردان بوده و فارغ‌ التحصیل رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران است.

زمان ورود کاکران تفتی به سینما و شروع بازیگری:

کامران تفتی بازیگر تئاتر و تلویزیون از  8 سالگی با حضور در کنار پدرش اولین ایفای نقش خود را در تئاتر داشته است.

کامران تفتی

کامران تفتی در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی  ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش  در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

کارمان تفتی بعد از اتمام تحصیلاتش در اولین حضورش به نام سفر آخر ساخته مهرداد خوشبخت بود که بسیار خوب ظاهر شد و سپس در سریال های فخیم زاده بازی کرد. خواب و بیدار یکی از عالی ترین نقش های وی بود.

به گفته خود کامران تفتی، وی هیچ‌وقت برای کسب شهرت به تلویزیون نیامده. بیشتر دوست داشته تنوع نقش در کارهای مختلف را تجربه کند و چند سالی که در این رسانه فعالیت می‌کند باز خوردهای خوبی از مخاطبانم گرفته‌؛ و دغدغه اصلی کامران تفتی کار خوب کردن و جلب رضایت مخاطبان است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان