//
کدخبر: ۳۵۵۲۲۲ //
شهرام قائدی

تصویری متفاوت از شهرام قائدی/ چه پیر شدی پسر! + عکس

شهرام قائدی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یک تصویر متفاوت از خود در اینستاگرام منتشر نمود که حکایت از گذر عمر این بازیگر دوست داشتنی می دهد.

تصویری متفاوت از شهرام قائدی/ چه پیر شدی پسر! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام قائدی (زاده ۳۱ مرداد ۱۳۵۴) بازیگر ایرانی است. شهرام قائدی در شهرستان قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌است. شهرام قائدی از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد. شهرام قائدی با بازی در پنجمین خورشید خود را به محبوبیت بیشتر در میان مردم رساند. 

شهرام قائدی

بیوگرافی شهرام قائدی:

شهرام قائدی با نام اصلی ابراهیم در شهر قیر و کارزین در استان فارس در ۳۱ مرداد ۱۳۵۴ به دنیا آمده است. شهرام قائدی فرزند آخر خانواده است و فاصله سنی اش با پدرش خیلی زیاد بود. پدرش در بهار سال 77 از دنیا رفت. این فاصله سنی زیاد باعث شده بود که طرز تفکر کاملا متفاوتی هم داشته باشیم.

ورودش به حرفه ی بازیگری با مخالفت پدرش شروع شد تا جایی که او حمایت های مالی خود را از وی برداشت، پدرش از ملاکان و زمین داران بنام شیراز بود، پدر خانوم شهرام قائدی که دایی وی میباشد هم از بازاری های مرفه آن زمان بود.

2017-09-16 008

اولین کار تصویری تلویزیونی‌ شهرام قائدی «خودروی پلاک ۱۱» بود و پس از آن در سریال «بازگشت پرستوها» بازی کرد. شهرام قائدی اعتقاد دارد، بازیگری‌اش از زیر صفر شروع شده، نه از صفر. شهرام قائدی از سال ۷۳ در کاراگاه آموزشی «امین تارخ»، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۷۴ برای خودش یک پا «بازیگردان» شد و در همان سال با کارگردان‌های مطرحی چون؛ قطب‌الدین صادقی، گلاب آدینه و... کار کرد. شهرام قائدی در ایام ماه مبارک رمضان در سریال پرطرفدار «پنجمین خورشید» در کنار «حمید گودرزی» به ایفای نقش پرداخت و نقشی بسیار پررنگ هم از خود نشان داد.

وضعیت تاهل شهرام قائدی :

شهرام قائدی با دختر دایی خود ازدواج کرده است و یک دختر بنام سارینا دارد. به گفته شهرام قائدی : سارینا به شدت منتقد خوبی است. بهتر است بگویم که یک منتقد بی رحم!

زمانی که بحث نقد فیلم های من در میان باشد ، اصلا تعارف نمی کند که من پدرش هستم و به راحتی نقد می کند. گاهی آنچنان بی رحمانه حضور من در یک فیلم را نقد می کند که من در جواب می گویم اگر این کار را بازی نمی کردم ، پس چه کسی پول شهریه یا خورد و خوراک تو را می داد و البته سارینا هم در جواب می گوید بازی نمی کردی ما هم کمتر می خوردیم. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان